Julian Sommer Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Se der ja Spent på det samme som han skriver, om glasset fra sedan passer rett på eller om jeg evt må ha to av hvert Send gjerne noen closeups Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Såg jo ut til og være ei bra liste med biler det der! Eit par fine e34'er og! Veit du kunne/kan få kjøpt kun det hvite blinklysglasset ifrå ein kar i utlandet og så må du lime det inn sjølv. Dette trur eg kostet rundt 2000 kr for kun glassa da. Vet det ligger litt angående dette innpå her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Marionette fant mailadr. til en i Østerrike (var det vel) som har solgt slike glass tidligere. Så jeg har sendt en mail! Sier fra hvis dette fortsatt er å få tak i Ellers prøver jeg noe annet, prøve å finne på noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ok, gleder meg til å følge med her:) Tøft med ix! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Litt dyrt kanskje for et stykke plastikk, men fy som det gjør seg! Gjør seg jo ekstra på touring iogmed at ikke alle har det Synes ivertfall det gjorde seg fint med min rødfarve, slenger ut et lite bilde av min så ser du samtidig hvor originalt det ser ut, pm meg om du vil jeg skal fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Har hvite blinkers bak på min touring og, er bare den hvite delen som er skjært av fra sedan lykter og limt på touring glasset, men ser originalt ut med mindre du står 10cm unna å vet at det er der Hørte rykter om at det var noen her på bimmers som drev å laget dette, men ta det med en klype salt da det kan være tull husker det var en som gjorde noe sånt for KingB på forumet her en gang, står nok noe i tråden hans om m5 en sted, eller så kan du jo spørre han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 EU OK! Må få tak i slike baklykter, Marionette! Ikke slett bildet, det er jo det fineste bildet hittil i denne "bilde"-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gratulerer med eu godkjent bil med skilter.. Men ble det skogsvrak med en gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takk Skogsvrak? Er jo dette iX er bygd for Kommer nok flere bilder av at jeg står steder jeg ikke har kunnet kjøre før, fremkommeligheten med denne bilen er jo helt enorm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gratulerer med eu-godkjennelse. Morro med så lite feil mtp. hvor lenge den har stått Merker du noe forskjell ved vanlig kjøring på vei med ix kontra vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 koll: Den er mye stivere og bedre å kjøre enn en original bakhjulstrekk e34 Helt herlig! MEN så skjedde dette... Jeg og dama skulle til byen for å gjøre oss fete hos Mc Donalds.. Lå i 80km/t og plutselig smeller venstre side av rumpa på bilen rett i asfalten... Knukket fjær kanskje? Er splitter nye dempere (nivåregulering fjernet), bilen har vært hos mekaniker frem til for to dager siden som har byttet dette, samt bremser og litt annet bak på bilen. Kan fjæra ha vært montert feil? Demperer står IKKE opp av dempertårnet, den sitter der den skal.. Spent på å jekke opp bilen i morgen for å se hva som har skjedd.. Rakk å bruke bilen max 45 minutter etter påskilting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sånn går det når du skal kjøre i skogen.. Får vel fikset dette i morgen, så du får kjørt litt mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sa jo du ikke skulle skamsenke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tviler på at å rygge 4 meter utenfor veien har noe med dette å gjøre tussan, men okei Hehe ja, men bilen ville noe annet, Marionette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg bare kødder med deg. Har man 4X4 så skal det brukes. Kjedelig at du skulle være så uheldig, når du akkurat har fått skilter på bilen. Men den er vel oppe og går igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå