Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg jo ut til og være ei bra liste med biler det der! :) Eit par fine e34'er og!

Veit du kunne/kan få kjøpt kun det hvite blinklysglasset ifrå ein kar i utlandet og så må du lime det inn sjølv. Dette trur eg kostet rundt 2000 kr for kun glassa da. Vet det ligger litt angående dette innpå her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dyrt kanskje for et stykke plastikk, men fy som det gjør seg! Gjør seg jo ekstra på touring iogmed at ikke alle har det ;)

Synes ivertfall det gjorde seg fint med min rødfarve, slenger ut et lite bilde av min så ser du samtidig hvor originalt det ser ut, pm meg om du vil jeg skal fjerne :)

7zhxss9apkymr64gvk1j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite blinkers bak på min touring og, er bare den hvite delen som er skjært av fra sedan lykter og limt på touring glasset, men ser originalt ut med mindre du står 10cm unna å vet at det er der :)

Hørte rykter om at det var noen her på bimmers som drev å laget dette, men ta det med en klype salt da det kan være tull :P

husker det var en som gjorde noe sånt for KingB på forumet her en gang, står nok noe i tråden hans om m5 en sted, eller så kan du jo spørre han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koll: Den er mye stivere og bedre å kjøre enn en original bakhjulstrekk e34 :) Helt herlig!

MEN

så skjedde dette...

qbx1yuwq9qo2ltj0u3cj.jpg

Jeg og dama skulle til byen for å gjøre oss fete hos Mc Donalds.. Lå i 80km/t og plutselig smeller venstre side av rumpa på bilen rett i asfalten...

Knukket fjær kanskje? Er splitter nye dempere (nivåregulering fjernet), bilen har vært hos mekaniker frem til for to dager siden som har byttet dette, samt bremser og litt annet bak på bilen. Kan fjæra ha vært montert feil? Demperer står IKKE opp av dempertårnet, den sitter der den skal.. Spent på å jekke opp bilen i morgen for å se hva som har skjedd.. Rakk å bruke bilen max 45 minutter etter påskilting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...