Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tråden om TDSen jeg hadde: viewtopic.php?f=6&t=226577 Savner denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ja men da skjønner jeg , husker bare tilbake til ungdomstiden når jeg prøvde å lakke alt mulig men det ble bare vas, så har vell litt stygga på hele lakkboks greia, tenker det blir jalla uansett, men bra noen får det til tror disse blir fete på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Ja men da skjønner jeg , husker bare tilbake til ungdomstiden når jeg prøvde å lakke alt mulig men det ble bare vas, så har vell litt stygga på hele lakkboks greia, tenker det blir jalla uansett, men bra noen får det til tror disse blir fete på bilen din! Du er nok ikke den eneste Derfor jeg heller legger ut ti bilder for mye enn for få, så dere ser at dette ikke blir jalla, hehe Ja, håper disse blir spot on med denne fargen! Hadde vært konge å sett hvordan det ble med de originale stripene på bilen i samme fargen. Men siden det ikke går an å få tak i, er det jo ikke så mye å tenke på, da må det nok custom-lages Da var alle felgene lakkert! Hva skal jeg finne på nå da tro.. hehe. Siste felgen her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ser bra ut dette! Creds for efforts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Ser bra ut dette! Creds for efforts Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Nice! Og sprayboks går fint å bruke bare man gjør det riktig (som du sier) Lakkerte hele siden av en bil engang med sprayboks, ble nesten like bra som originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Nice! Og sprayboks går fint å bruke bare man gjør det riktig (som du sier) Lakkerte hele siden av en bil engang med sprayboks, ble nesten like bra som originalt Takk! Hehe har lakket diverse fangere, fremskjermer og dører osv jeg og, til og med hjulbuer, og fått det bra Er jo teknikk som alt annet håndarbeid, men så er det jo noe med at man må være født til det og. Noen kan tegne, andre kan løpe fort. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 de så jo veldig bra ut de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 de så jo veldig bra ut de felgene Takk, gleder meg til å få tak i dekk til de nå. Og ikke minst til å montere de på bil, med coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har du coilovers liggenede for hånd eller hvem type blir det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Har du coilovers liggenede for hånd eller hvem type blir det ? Stemmer det, nesten ubrukte JOM Kanskje feil å kalle det coilovers, men er ihvertfall justerbar senk som jeg tror senker mer enn nok om jeg fjerner justeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Noen som kunne vært interessert i å kjøpe E30'n? Savner mer og mer å ha E34 som hverdags-bil, og siden dama bruker ix touringen så.. Savner å ha noe å bygge anlegg i, "style" litt, sladde med osv. Savner rett og slett å ha noe jeg ikke er så redd for som E30'n som jeg passer på som om den skulle vært ungen min.. Kan byttes i E34 (525+) med mellomlegg. Setter prisantydydningen til 50.000,- inkl. GS felgene. Er vel ikke helt urealistisk det når man ser hva folk gir for en 2-dørs 316. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Du slår deg bare aldri til ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Du slår deg bare aldri til ro Hehe nei kan vel si det sånn.. Tenkte det ville være perfekt med en 525ix OG en e30. Men siden det blir til at jeg kun bruker e30'n til vanlig, så savner jeg E34 noe tullete når jeg en sjelden gang kjører ixen.. Selvom je vil ha med manuelt gir og bakhjulstrekk selv. Så bare å komme med bud på E30'n, så får vi se om den reiser eller om den blir beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå