Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja men da skjønner jeg , husker bare tilbake til ungdomstiden når jeg prøvde å lakke alt mulig men det ble bare vas, så har vell litt stygga på hele lakkboks greia, tenker det blir jalla uansett, men bra noen får det til :) tror disse blir fete på bilen din!

Du er nok ikke den eneste ;) Derfor jeg heller legger ut ti bilder for mye enn for få, så dere ser at dette ikke blir jalla, hehe :) Ja, håper disse blir spot on med denne fargen! Hadde vært konge å sett hvordan det ble med de originale stripene på bilen i samme fargen. Men siden det ikke går an å få tak i, er det jo ikke så mye å tenke på, da må det nok custom-lages :)

Da var alle felgene lakkert! Hva skal jeg finne på nå da tro.. hehe. Siste felgen her:

86fpyiowvhbvjjgh61tq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! :applause: Og sprayboks går fint å bruke bare man gjør det riktig (som du sier) :) Lakkerte hele siden av en bil engang med sprayboks, ble nesten like bra som originalt :P

Takk! :D Hehe har lakket diverse fangere, fremskjermer og dører osv jeg og, til og med hjulbuer, og fått det bra :) Er jo teknikk som alt annet håndarbeid, men så er det jo noe med at man må være født til det og. Noen kan tegne, andre kan løpe fort. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne vært interessert i å kjøpe E30'n? Savner mer og mer å ha E34 som hverdags-bil, og siden dama bruker ix touringen så.. Savner å ha noe å bygge anlegg i, "style" litt, sladde med osv. Savner rett og slett å ha noe jeg ikke er så redd for som E30'n som jeg passer på som om den skulle vært ungen min..

Kan byttes i E34 (525+) med mellomlegg. Setter prisantydydningen til 50.000,- inkl. GS felgene. Er vel ikke helt urealistisk det når man ser hva folk gir for en 2-dørs 316.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår deg bare aldri til ro :P

Hehe nei kan vel si det sånn.. Tenkte det ville være perfekt med en 525ix OG en e30. Men siden det blir til at jeg kun bruker e30'n til vanlig, så savner jeg E34 noe tullete når jeg en sjelden gang kjører ixen.. Selvom je vil ha med manuelt gir og bakhjulstrekk selv.

Så bare å komme med bud på E30'n, så får vi se om den reiser eller om den blir beholdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...