Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk, 525ix! Nå var jeg så innstilt på å leve E30'n idag, men siden "kjøperen" dukka ikke opp.. Så nå flyr jo tankene i hodet mitt på om jeg egentlig vil selge den eller ikke.. Dette hadde nok blitt til savn om jeg hadde solgt den. Men samtidig har jeg, som du sier, lyst på noe nyere mer komfortabelt, som jeg også kan bygge litt stereo i osv. uten å føle at jeg ødelegger bilen. Vet jo at jeg ikke kommer over en bil som dette igjen, men jeg har jo hatt det en gang før og endte jo opp med å selge den og. Da også fordi jeg ville tilbake til 5-serie :P Får aldri bestemt meg. Skulle hatt en haug med biler i en alt for diger garasje! :drool:

Får se om han som skal se på den kommer i morgen. Gjør han det så selger jeg den hvis han ikke pruter ei eneste krone. Må anse den E39en jeg har på hånda som et lite "kupp", selvom det bare er en 520i touring. 2000 mod med sort skinn og Pioneer 2DIN-spiller, eu-godkjent for en mnd siden til 28.000,-. Meget pen og helt original bil (bortsett fra 18" E60 M5 felger til sommerhjul). Hva tror andre om den prisen på den bilen?

PS. Planene for ix touringen står fortsatt, de blir bare utsatt litt til jeg får ordna meg en fin daily driver som jeg er 100% fornøyd med (kan klare meg med en 2-liter, men alt annet må stemme perfekt). Leker litt med tanken på å Plasti Dippe begge bilene (ixen og evt e39, hvis jeg ender opp med det) hvite med sort tak. Må bare få fjernet det som er av rust på IXen først, og kjøpt inn nytt listverk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om e30'n ikke er så god å kjøre, så bytt ut stolene dine ;) syns min var god å kjøre med standard stoler, men elsker den nå med m3 stoler :D

Hehe joa. Men blir aldri noen 5-serie hehe. Men det hadde jo gjort sitt. Får se hva som skjer om den ikke blir solgt til han som egentlig vil ha den (som skulle hente den idag) :) Går jo an å få på både servo og et digg interiør! Og da med coiloversene du har og GS felgene hadde den vært rimelig perfekt (når hjulbuene er fiksa). Men hvis jeg da fortsatt hadde hatt lyst på 5-serie så kan du banne på at den hadde tapt seg i verdi, når jeg ikke en gang kan sette inn et større frontsett uten at folk tar av. Så tror det er tryggest at jeg bare selger den nå mens jeg får igjen litt for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskelservo er jo sjarm ;) ja, er fort gjort å få et mer enn ok utseende på e30!

Folk er bare missunnelig på at du har e30 og ikke dem :mrgreen: gjør det du vil med bilen. Er det jeg gjør. Men om du vill ha femmer er det ikke no galt i å selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det ;) Men savner fortsatt 5-serien jeg da :P Skal ikke mye til nei! Ja,kanskje det har noe med det å gjøre ;) Hehe. Får se hva som skjer hvis han som dag etter dag sier han skal hente den, faktisk henter den noen gang. Han sliter med å skaffe seg skyss, og det er fullt forståelig.

Hvis han ikke kjøper den, rekker jeg ikke å kjøpe den jeg har på hånda, og da haster det ikke med å selge lenger. Da spørs det om det blir å putte inn litt stereo med noe bass i hattehylla, fikse hjulbuene, samt sette på coilovers (som du har til meg ;) ) og sommerfelgene så fort sommeren kommer. Da gjenstår det bare ei grom lydpotte så er bilen slik jeg vil, inntil jeg får tak i skinninteriør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir til det. Har ikke hørt noe fra han som vil kjøpe den i dag heller. Og det er jo ingen andre som vil kjøpe den til den prisen jeg forlanger :P Så da får den bare være her og bli koset med da :)

Noen som har sandblåseutstyr? Må få sandblåst rusta på hjulbuene og et par små steder til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av dørpanelene jeg driver og bygger om dagen :) Denne gangen ikke til meg selv.

Digital Designs VO 10" bassmellomtoner som skal inn i en E34, sammen med DD b2 diskanter (kraftigere lyd får man simpelthen ikke, med "kun" én mellomtone og en diskant i hver dør). Jeg har som mange vet dette settet selv i 12" i min E34.

hl7iev016ja25768fjqt.jpg

5tvqmjw5pzh2avqr72wk.jpg

gpdi7vqet0o0x6f4zjdn.jpg

p1n3dk9n0irl7umfcgz0.jpg

4qszgbnonp0gdmrbbwqa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...