Julian Sommer Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Bra dere følger med Prøvemonterte litt: Har akkurat forsterka med glassfiber: Og ja, jeg holder bare på med den ene dekselet. Har ikke polyester nok til begge to, så da valgte jeg heller å bygge ferdig ett enn å bygge to halvferdige. Nr 2 kommer jo til å gå på skinner etter dette uansett Det som gjenstår etter dette laget med polyester har tørket, er bare å grov-sparkle med glassfibersparkel, for så å finsparkle. Edit: Med mindre det blir veeeldig holdbart, da blir det kun finsparkel. Har herdet ganske bra nå og man kan fint slå på det med ei full brusflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Hadde litt polyester til overs, så da ble dørpanel nr. 2 påbegynt. Kappet til og trukket: Smørt med polyester: Må en tur på biltema før jeg får gjort mer, handle polyester og glassfibersparkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Fy faen så jævli gangster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Slike reaksjoner liker jeg, Marionette Håper jeg får handla det jeg trenger i dag, så jeg får de ferdig Er en del jobb etter de er festa på døra og, for å få det pent. Er jo et lag til med mdf som sitter på døra nå, og det har jo ikke blitt trukket eller noe. Men finner nok på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Da var endelig begge panelene forsterka med glassfiber, og begge er nå sparklet med glassfibersparkel: Og siden det er for sent på natta å begynne med slipemaskin, får jeg fortsette i morgen Da skal det slipes, finsparkles og kanskje lakkeres, spørs på tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Da ble det første panelet grunnet: Lakkert: Og lakkert mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Montert på dørtrekk! Har fuget med trelim i skjøtene mellom alle plater, etter bildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Gleder meg faktisk til å se dette ferdig og i bilen din! Veldig bra innsats på deg med anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Det er morsomt å høre Marionette Nå mangler de bare å få bytta noen klips før de er klare til å monteres i bil Men høyttalere har jeg ikke enda da. Fortsatt ikke fått solgt verken de forrige mellomtonene eller de nye 8" subwooferne, så hvis noen vil ha.. Her er hvertfall et bilde av dagens økt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Sinnsykt heftig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Takk Satser på at lyden også blir det! Noen av dere som er i Lillehammer-området noen gang eller? Eller Østlandet generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ikke ofte det! Men etter og ha sett dette kan det være det blir ein tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Det hadde vært gøy! Fortsette å følge med så vet dere med en gang når alt er ferdig og montert i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Har du bestemmt deg for om du skal ha dette i iX'en eller hva skjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Det skal jeg, Marionette Endring i planene, men nå er det fast bestemt. Det blir en DD9518 som skal få voldta bilen min fremover. Nå skal det altså bygges 180 liters kasse tunet til rundt 34hz. Dette burde bli spennende.. Har hørt denne subben før, og den spiller både nydelig og så høyt at man kan kaste opp.. Må bare få tak i en større forsterker med tiden, så forsterkeren min får være "innspillings"-forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå