Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Bra dere følger med :D Prøvemonterte litt:

rpl7b2r82jmv5643kbb8.jpg

Har akkurat forsterka med glassfiber:

tuj8me7l712bn76o0x2w.jpg

Og ja, jeg holder bare på med den ene dekselet. Har ikke polyester nok til begge to, så da valgte jeg heller å bygge ferdig ett enn å bygge to halvferdige. Nr 2 kommer jo til å gå på skinner etter dette uansett :)

Det som gjenstår etter dette laget med polyester har tørket, er bare å grov-sparkle med glassfibersparkel, for så å finsparkle.

Edit: Med mindre det blir veeeldig holdbart, da blir det kun finsparkel. Har herdet ganske bra nå og man kan fint slå på det med ei full brusflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slike reaksjoner liker jeg, Marionette ;) Håper jeg får handla det jeg trenger i dag, så jeg får de ferdig :D Er en del jobb etter de er festa på døra og, for å få det pent. Er jo et lag til med mdf som sitter på døra nå, og det har jo ikke blitt trukket eller noe. Men finner nok på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig begge panelene forsterka med glassfiber, og begge er nå sparklet med glassfibersparkel:

mv886hmoy7tesq8qbao3.jpg

bwbuv9c03ili5zwl742v.jpg

56gkxsgwr72x235b2aoy.jpg

Og siden det er for sent på natta å begynne med slipemaskin, får jeg fortsette i morgen :) Da skal det slipes, finsparkles og kanskje lakkeres, spørs på tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt å høre Marionette :D

Nå mangler de bare å få bytta noen klips før de er klare til å monteres i bil :D Men høyttalere har jeg ikke enda da. Fortsatt ikke fått solgt verken de forrige mellomtonene eller de nye 8" subwooferne, så hvis noen vil ha.. ;)

Her er hvertfall et bilde av dagens økt!

lx5b1o6h5dd7xmkmgzkh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg, Marionette :)

Endring i planene, men nå er det fast bestemt. Det blir en DD9518 som skal få voldta bilen min fremover.

Nå skal det altså bygges 180 liters kasse tunet til rundt 34hz. Dette burde bli spennende.. :) Har hørt denne subben før, og den spiller både nydelig og så høyt at man kan kaste opp.. Må bare få tak i en større forsterker med tiden, så forsterkeren min får være "innspillings"-forsterker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...