Julian Sommer Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Endring i planene, se posten over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Dette blir fett Er det SQ eller SPL du skal bruke denne til? Må si at det er inspirerende å følge bilstereo bygga dine Hva slags forsterker skal du bruke på denna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 SQL, altså en blanding Dette skal spille pent, men samtidig skal jeg kunne skru opp så passasjeren blir kvalm. Hehe. Takk for det! Skal prøve å få tak i Ground Zero sin 4kw monoblokk til denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Fått gjort litt igjen Dører blir avfettet innvendig: Lydisolert med tre lag STP silent coat. Alle kontakter osv. ble festa med tec7 for å unngå vibrasjoner, før jeg hadde på dørtrekket. Dørtrekket som også er lydisolert ble limt på med tec7 i tillegg til de originale klipsene, deretter skrudd fast for å få mest mulig press på tec7: Sorry for elendige bilder. Ikke kjøp deg HTC one X hvis du liker å ta bilder med telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Dette blir helt sinnsykt! skal du ha noe som dekker over skruene? de er jo veldig synlige i sølv Vet du hva den sangen i linken din heter? den linken gir meg sykt lyst til å bygge et godt SQ-anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Blir nok noe sort lakk eller noe på skruene:) Har selv spurt eieren av videoen om navnet å sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Dæven, bli heilt sjukt detta gut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 syke dørtrekk navnet på sangen er: Bad style - time back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Mye bra tilbakemeldinger her, det liker jeg! Bra dere følger med. Og jeg lover at det skal skje ting med selve bilen etterhvert og, men 1. prio er å få ferdig anlegget. Og som dere skjønner er det mer enn nok jobb i seg selv Tusen takk for navn på sangen, StrexX! Edit: var bare versjon med noe grusom vokal på Spotify, så vidt jeg fant.. Si gjerne fra hvis noen finner den på spotify som instrumental Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Da var mellomtonene montert og dørtrekkene ferdig skrudd fast. Ble ikke igjen all verdens benplass, men det funker. Må bare få på noe beskyttelse foran høyttaleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Selvfølgelig må vi følge med her! Helt rått, er en fin beskrivelse på hvordan dette blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Kommer nok til å angre etterhvert på at jeg ikke gjør dette enda penere med det samme jeg holder på, men det får så være. Det er første gangen jeg bygger i glassfiber og modifiserer dørtrekk på denne måten, så jeg tenker mer på lyden enn utseende (og det synes jo, med skruer, naken mdf osv.). Men ja, BMW525ix, lyden SKAL ihvertfall blir rå. Eneste som mangler nå er at jeg hører en skranglelyd inni en av dørene så fort jeg får lyd i høyttalerne og ting begynner å vibrere.. Haha, da vet jeg ikke helt hva jeg gjør Men har vært uhyre nøye inni dørene, så tror ikke det blir noe problem. Håper på å få koblet alt sammen ferdig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Og da var alt montert og fungerer utmerket Fronthøyttalerne kan deles helt ned mot 50hz og har fortsatt en enorm respons, noe som er helt rått i ei dør. Høres ut som jeg har ei grei basskasse bare med de. Og når jeg setter på igjen lyden på de subwooferen med 2stk DD2515 blir jo ikke akkurat lyden noe kjedeligere. Helt rått mener jeg selv, samt de som har hørt det hittil. Alt er akkurat så stramt og korrekt som jeg vil ha det, samtidig som subwooferen går enda dypere enn det gjorde i gamle-bilen. Det spiller også tydelig høyere i denne bilen. Så det er tydelig at det lakk luft fra noe i gamle-bilen, blant annet har jeg jo ikke takluke nå. Skulle hatt et skikkelig videokamera med en skikkelig mic nå så skulle dere fått høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Fett som bacon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Høras bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå