Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Høras bra ut!

+1

hehe :D Synd man ikke får brifet med stereoanlegg via dataen :P Men fikk blåst øra av kompisgjengen i kveld. Såvidt han ene stakk huet inni, resten holdt seg et godt stykke unna bilen. 50m unna så var det topp kvalitet og en litt mer behagelig opplevelse, men jeg syns nå det er best inni bilen jeg da. Men kjenner det på ørene mine nå kan man si :P Morsomt å ha noe som spiller så pent, og samtidig så høyt ørene klarer, det skjærer i ørene lenge før høyttalerne vrenger. Alt av creds til DD for å lage så enormt heftige høyttalere til gode priser, og til Judys Bilstereo som har solgt meg alt anlegget jeg har i dag! Så sitter jeg jo igjen med god samvittighet for all jobben jeg har lagt i det da, for dette er så verdt det til de grader.. Er rimelig stolt av dette anlegget som dere kanskje skjønner :P

Håpe jeg får gjort litt annet med bilen fremover nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er bare midlertidig, til jeg får inn et batteri til og større forsterker :) Har jo 3 forsterkere til i bilen, på totalt 1600w rms, som kontrollerer frontsettet. Så begynner å bli nok strømtrekk for ett batteri :P

Bra dere liker det dere ser og følger med! Nå er det bare å få solgt 15"erne og bestille 9518.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var forsterkeren montert, selvom den synes dårlig på bildet. Spiller penere og like høyt med denne som GZ forsterkeren, trolig på grunn av mangel på strøm :P Så det blir ihvertfall ikke kjedelig lyd frem til 18"eren kommer :)

3fqpozt7d19sjrq7sb1o.jpg

Og så et bedre bilder av hvordan dørene ser ut:

y10brx9z0n0aywoqb120.jpg

Og verdens dårligste bilder av hva som fyller opp bilen til mamma med lyd. Det man ikke ser er Focal Power 6,5" frontsett og en Pioneer 6400BT headunit. Frontsettet drives av den fysisk største forsterkeren (Hertz EP4X, brokoblet til 2x260w rms) og bassen som består av 2stk DD510 blir drevet av en brokoblet EP2X som da leverer 700w rms. Ufattelig pen lyd i den bilen, selvom det selvfølgelig hadde blitt enda bedre med en 15 eller 18" subwoofer. Det får komme senere ;)

g3uhx3se188lemmh5cn9.jpg

x38vyx5zbqg7kwvejrol.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussa litt rust idag :) Håper jo på en utvendig lakkering til våren, så dette er forhåpentligvis bare midlertidig.

Slik så det ut:

7b22wckijc80ujzcpchl.jpg

Grunnet:

mhumc28sya203nvnguf5.jpg

Og endte opp slik etter jeg hadde tatt bakluka i tillegg :)

vhkhpnmqjwmunrv89j9q.jpg

Fargeforskjellene som synes er pga møkk, da jeg kun vaska der jeg skulle lakkere. Litt vanskelig å vaske bil om dagen når man ikke har noen egen garasje å tørke den i.. :(

Skal få bytta baklykter, bytte venstrebakdør og lakke opp igjen den siden som jeg gjorde på passasjersiden, samt fikse noe listverk midlertidig til dette blir nytt til våren (i forbindelse med den forhåpentlige lakkeringen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble betraktlig mye bedre bare me det lille som ble gjort ! :D

Så ut til at de ble et heftig sluttresultat av stereo - bygginga di! Skal jeg over fjellet med IX'n i fremtida må vi treffes slik at jeg får oppleve den lyden! :) Ser for meg at det er "mind blowing" 8) Heftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, syns det gjorde monn mye selv, selvom det bare er en midlertidig løsning. Skal få vaska den skikkelig en dag når jeg finner et sted den kan få tørke, så jeg får tatt noen bedre helhetsbilder. Så ikke ut som det ble så ille faktisk :)

Hehe det høres bra ut! Mind blowing er det nok ikke, men spørs jo hva man er vant til. Morsomt er det ihvertfall, spiller faktisk pent også i tillegg til volumet det er godt for. Blir nok enda penere lyd når jeg får inn 18"ern. 15"erne blir solgt til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...