aottesen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har endelig kjøpt ny bil, og har lest litt gjennom noen forskjellige programmerings-tråder. Bilen er en pre-face E60 med lille navi (M-ASK), CD-veksler og memory-stoler. Stod "Bluetooth Preparation" i ASAP - noe jeg leste med et halvt øye, og trodde at det var telefon i den. Viste seg jo å være feil. Så har også kjøpt Dension 500S BT DualFoot. Trenger derfor å få kodet litt.. Er det noen i nærheten av Stord / Bergen som har mulighet til å se på det? Ser for meg at jeg må ha +KMP3 og +iPOD programmert for å få Dension til å virke? I tillegg kunne jeg tenkt meg å fått lagt inn disse (om det er mulig?) -automatisk folding av speil ved låsing -automatisk "welcome" / "follow home"-lys ved opp/igjen-låsing -km/h-visning i cluster -nattvisning på iDrive (Litt mye lys når mørket faller på) Hva ville du hatt for å kodet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Når er bilen produsert? Nattmodus på iDriven er jeg usikker på om er mulig(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har dension 500 selv, du trenger kun kmp3 kodinga når det gjelder å få gw 500 til å fungere. De andre tingene er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Produsert 8/2003. Nattmodus er jeg usikker på selv, bare syntes å ha lest det et sted og tenkte at det hadde vært lurt hvis mulig. Men jeg har funnet lys-dimmeren for dashlys, og den tok iDrive også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Bilen må nok være produsert etter 09/06 for at du skal kunne få welcome lights, evt. bytte til LM2 (nyere lysmodul). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Må være prod etter sept 06. for welcome lights. Gjrode akkurat dette på min som er prod 10\06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Stemmer det, jeg som så litt feil på datoene (og skrev omvendt i tillegg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Noen som vet ca.pris på denne LM2-modulen? (LysModul2?) Hvordan er det med muligheter for folding/åpning av speil ved lås/opplås da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Vet ikke, noen tusenlapper kanskje? Så lenge du har el. innfellbare speil skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Pris på lysmodul hos schmiedmann er ca 5000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Da tenker jeg vi dropper den løsningen litt Men, koding av MP3, iPod, Telefon og automatisk innvipping av speiler er veldig ønskelig, om noen har mulighet til å gjøre dette i Bergensområde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Module: CIC (iDrive Display modes. Adds sub-menu with three options, Day Mode, Night Mode and Auto Mode) NAVI_MAPMODE_AUTOMATIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Trådstarter har ikke CIC, så da funker ikke det. Auto-modus-greiene fungerer heller ikke på e6x, selv med CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå