torbfer Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hvor mye moment er bolten som står på veiva teita med? utforbi registerdekselet? Er det en måte å låse motoren heilt på? Den sitter som F.... hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 usikker på eksakt nm, men er nok i området 400-460. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Eneste positive som skjer her nå er fra BT sin side. Søknaden om ettermontering av turbolader blei godkjent fikk brev i postkassen idag! Det tok bare 8 veker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 turbo på en s38? hvilket grunnlag og effekt har du spurt om da isåfall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 turbo på en s38? hvilket grunnlag og effekt har du spurt om da isåfall ? Turbo på S38B36 ja. 360 hk har hatt god dialog med en på BT å han har nesten sagt heile tiden at det skal fikse seg! Men meir en 360hk va uaktuelt da trengte eg ikkje søke ein gang, så er vel der problemet ligger for min del. Å bilen er reg i 88 så eg har ikkje katalysator kravene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. EDIT: så nå b36 men 45hk tror jeg du får på 0,1 bar og det spørs jo hva bt sier om og forstår hva som skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. Turbo på 3,6. b10 Biturbo, Ja det er akkurat det men er jo låv å prøve, men er jo noen her så får tilå godkjene ALT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. Turbo på 3,6. b10 Biturbo åja, såklart men spørs hva di kommer til å si om du dukker opp med 0,1-0,2 bar i trykk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. Turbo på 3,6. b10 Biturbo åja, såklart men spørs hva di kommer til å si om du dukker opp med 0,1-0,2 bar i trykk da. Ja dei bør vel få en liten mistanke Men han eg har hatt dialog med har veldig stor tru på at dette kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Rått! Grattis! Da er det bare å gjennomføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ta vare på god bilen ! du kommer aldri til og angre på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Rått! Grattis! Da er det bare å gjennomføre Takker for det! Ja må ta tiden til hjelp.. Først av alt må eg bli friske! Så får eg begynne å bestille inn jevnlig me deler. Har fått pris på stempler, råder, toppkaning og bolter hos protrim nå.. Ta vare på god bilen ! du kommer aldri til og angre på det Ja eg tar vare på den! Nei trur eg hadde angret viss eg hadde solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 trenger du virkelig turbo da? ville heller vurdert kompressor. snillere mot bilen men går ikke disse bilene ganske godt da? er jo 340 hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 i mars fikk vertfall vi et svar på mail om at et realistisk ladetrykk og turbo størrelse måtte benyttes ved godkjenning.. sliter litt med å holde igjenn en s38 på effekt fronten Hvem har signert søknaden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 trenger du virkelig turbo da? ville heller vurdert kompressor. snillere mot bilenmen går ikke disse bilene ganske godt da? er jo 340 hk? Trenger vel strengt tatt ikkje turbo men det hadde jo selvfølgelig vert utrolig kjekt. Hadde planer om presse siden det har eg montert før i andre biler, men har hørt ein del negativt om presse på s38 maskinene. Eg syns ikkje bilen går veldig bra orginalt, men har en kjapp respons. Va vel derfor eg slo håve i bakken å ville selge Har hatt litt lyst på M3 E46 med presse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå