Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

turbo på en s38? hvilket grunnlag og effekt har du spurt om da isåfall ?

Turbo på S38B36 ja. 360 hk har hatt god dialog med en på BT å han har nesten sagt heile tiden at det skal fikse seg! Men meir en 360hk va uaktuelt da trengte eg ikkje søke ein gang, så er vel der problemet ligger for min del. Å bilen er reg i 88 så eg har ikkje katalysator kravene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. :P

EDIT: så nå b36 men 45hk tror jeg du får på 0,1 bar :P og det spørs jo hva bt sier om og forstår hva som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken utgave hadde 360hk ? men turbo på en 3,8l for å få 20 hk mer? da tror jeg ikke du skal passere 0,1 engang. :P

Turbo på 3,6.

b10 Biturbo, Ja det er akkurat det men er jo låv å prøve, men er jo noen her så får tilå godkjene ALT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo på 3,6.

b10 Biturbo

åja, såklart men spørs hva di kommer til å si om du dukker opp med 0,1-0,2 bar i trykk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo på 3,6.

b10 Biturbo

åja, såklart men spørs hva di kommer til å si om du dukker opp med 0,1-0,2 bar i trykk da.

Ja dei bør vel få en liten mistanke :lol: Men han eg har hatt dialog med har veldig stor tru på at dette kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Grattis! Da er det bare å gjennomføre :)

Takker for det! Ja må ta tiden til hjelp.. Først av alt må eg bli friske! Så får eg begynne å bestille inn jevnlig me deler. Har fått pris på stempler, råder, toppkaning og bolter hos protrim nå..

Ta vare på god bilen ! ;) du kommer aldri til og angre på det ;)

Ja eg tar vare på den! Nei trur eg hadde angret viss eg hadde solgt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mars fikk vertfall vi et svar på mail om at et realistisk ladetrykk og turbo størrelse måtte benyttes ved godkjenning.. sliter litt med å holde igjenn en s38 på effekt fronten

Hvem har signert søknaden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du virkelig turbo da? :o ville heller vurdert kompressor. snillere mot bilen

men går ikke disse bilene ganske godt da? er jo 340 hk?

Trenger vel strengt tatt ikkje turbo men det hadde jo selvfølgelig vert utrolig kjekt.

Hadde planer om presse siden det har eg montert før i andre biler, men har hørt ein del negativt om presse på s38 maskinene.

Eg syns ikkje bilen går veldig bra orginalt, men har en kjapp respons.

Va vel derfor eg slo håve i bakken å ville selge #-o Har hatt litt lyst på M3 E46 med presse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...