Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har eg vert å kjørt bilen ein liten tur og det va heilt fantastisk!

Har bare ett problem nå å det er den nye girkassen som sko ver så J*** god, den virket meget dårlig!

Virker som sync ringene er elendige i denne. Så nå begynner eg å lure på å sette den ifra meg å vente til neste sommer til turbomotoren er klar.. Men vil helst ha en ny kasse som er i god stand som holder ut sesongen i år.. Har lurt på å få overhalt den men rekner med det blir alt for dyrt? Har funnet en kasse i Usa som skal ha vert overhalt til 11 lapper. Ser Koed har kasser men dei er vel like dårlige siden dei er kjørt 200000km +. Vett ikkje om eg gidder å kjøpe privat igjen når eg bare får søppel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette stemme?

Fikk dette til svar nå:

Det var dette så kom når vi gikk på en E34 M5 

105Nm på svinghjul

Clutchen var det forskjell på hvilken type bolter som var brukt ( 8.8 eller 10.9. Står på hodet på bolten ) 

M8 8.8 - 25 Nm

M8 10.9 – 34 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått handlet inn noen deler! Nå får eg håpe det blir siste gang eg har nede kassen før sesongen er over :lol: (Låv å håpe)

Kjøpt meg ny girkasse med km stand 135.000 med garanti, Svinghjulslager og komplett clutch noe eg strengt tatt ikkje hadde trengt, den som står på har vel bare blitt kjørt 6-7000km. Men nå vil eg ha alt i 100% stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...