torbfer Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Nå har eg vert å kjørt bilen ein liten tur og det va heilt fantastisk! Har bare ett problem nå å det er den nye girkassen som sko ver så J*** god, den virket meget dårlig! Virker som sync ringene er elendige i denne. Så nå begynner eg å lure på å sette den ifra meg å vente til neste sommer til turbomotoren er klar.. Men vil helst ha en ny kasse som er i god stand som holder ut sesongen i år.. Har lurt på å få overhalt den men rekner med det blir alt for dyrt? Har funnet en kasse i Usa som skal ha vert overhalt til 11 lapper. Ser Koed har kasser men dei er vel like dårlige siden dei er kjørt 200000km +. Vett ikkje om eg gidder å kjøpe privat igjen når eg bare får søppel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Noen som vett hva moment eg skal bruke på svinghjulsbolter + Clutch på min S38B38? Finner ingenting på tolerance Data å bmw klarer ikkje å finne noe i systemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hmm.. Dette hadde jeg liggende, mener det var 110 eller 120. Men tør ikke si fo sikkert. Jeg fikk såfall infoen på BMW, så de har infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Kan dette stemme? Fikk dette til svar nå: Det var dette så kom når vi gikk på en E34 M5 105Nm på svinghjul Clutchen var det forskjell på hvilken type bolter som var brukt ( 8.8 eller 10.9. Står på hodet på bolten ) M8 8.8 - 25 Nm M8 10.9 – 34 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Kan vel sikkert stemme det, kan vær jeg brukte litt eksta nm. Husk å kjøp nye bolter såfall, så er du sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Kan vel sikkert stemme det, kan vær jeg brukte litt eksta nm. Husk å kjøp nye bolter såfall, så er du sikker. Det er kjøpt inn nye bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Då har eg fått handlet inn noen deler! Nå får eg håpe det blir siste gang eg har nede kassen før sesongen er over (Låv å håpe) Kjøpt meg ny girkasse med km stand 135.000 med garanti, Svinghjulslager og komplett clutch noe eg strengt tatt ikkje hadde trengt, den som står på har vel bare blitt kjørt 6-7000km. Men nå vil eg ha alt i 100% stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Vil du ha nytt svinghjul i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Vil du ha nytt svinghjul i samme slengen? E det nytt da? Hadde vert ein fordel å byttet alt men eg må vite 100% at det svinghjulet er i veldig god stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Det er ikke nytt, stod på min bil tidligere, men var 100% fungerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Nå får vi rett å slett vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Nei vi får se hva som skjer.. Bilen er jaffal ikkje kjørbar med det første. God helg og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 hatt uhell på veien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Fant ut at det har blitt brukt mye sparkel på eine skjermen + det er den einaste plassen det va rust på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå