Vegardb17 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Ser meeeget oppegående ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Jesus for en bil.Hadde jeg hatt sånn en stående,hadde jeg smilt bredt hele tiden . Virkelig fin. Tusen takk Har vel ikkje hatt så veldig stort smil før idag! Har kun hatt motgang med den siden eg fekk den, men endelig begynner det å nærme seg noe! strøkent bare henge i med pustehjelp prosjektet no og få det i Takker Ja, men det begynner å minke på kontoen Må få garasjen ferdig, noe som tar tid og koster penger. Blir nok kjøpt inn litt og litt med deler eg trenger, så får vi se hvor mye eg har fått kjøpt til vinteren. Ser meeeget oppegående ut! Ja, den begynner å bli oppegående nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Dette ble veldig bra!! Godt å se at det ble bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 så jo knall ut igjenn denne nå kjekt å få den hjem igjenn tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 ser bra ut;) må få på god jula igjen og litt nærbilder;) skal du oppover til gs treffet i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 ser gudd ut, eg mener denne bør få leve videre som sugis. har ingen god forklaring på hvorfor men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Dette ble veldig bra!! Godt å se at det ble bil igjen Takk for det, Ser ut som en bil nå ser bra ut;) må få på god jula igjen og litt nærbilder;) skal du oppover til gs treffet i juni? Skal sette på dei andre felgene til helga, venter på nye spacere. Eg skal nok ikkje på gs treffet i juni så jo knall ut igjenn denne nå kjekt å få den hjem igjenn tenker jeg Det va veldig kjekt å få den på veien igjen. Hadde en veldig fin ettermiddag i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Kjøpt meg tomgangsregulator idag, får håpe det er feilen. Kommer til å ta av gasspjeldene å gjør det reint + bytte tomgangsregulator. Sliter veldig med at turtallet ikkje faller ned når motoren er varm, men når den er kald fungerer det veldig fint. Fint om noen kan komme med tips her!? Tok noen dårlige mobil bilder av en skitten bil! Noen kunne tenke seg nærbilder så slenger ut noen eg tok i farta idag, elendige bilder men men. E34 M5 og E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 ser gudd ut, eg mener denne bør få leve videre som sugis. har ingen god forklaring på hvorfor men. Takk for det! Vett det er mangen som mener det samme! Kan jo kjøpe meg en banebil å bruke der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Dette er et stykk deilig E34!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Godt å se denne hel igjen Har du lakket skjørtene? Er hjemme imorgen, kan sjekke opp denne koden til deg da. Han lakkereren var litt usikker. Er 2 å velge mellom. Må nesten kjøre bort å sammenligne. Gleder meg til å se bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Dette er et stykk deilig E34!! Takker, gøy å se at det er andre som liker bilen Godt å se denne hel igjen Har du lakket skjørtene? Er hjemme imorgen, kan sjekke opp denne koden til deg da. Han lakkereren var litt usikker. Er 2 å velge mellom. Må nesten kjøre bort å sammenligne.Gleder meg til å se bilen igjen Ja det er deiligt å bruke den litt, bilen blir brukt til jobb nå når det er fint vær! Eg har fått lakkert skjørtene, dei har sammenlignet med dei andre å prøvet/feilet mangen ganger før dei traff Men fargekoden er grei å ha uansett viss du klarer å skaffe den uten alt for mye arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Fantastisk fantastisk.. Endelig tilbake i god stand;-) ser jo utrolig bra ut no .. Angående skjørtene så står fargekoden på en kvittering som eg har levert med bilen.. Viss du fikk alt av han du kjøpte då? Den var håndskrevet, er hvertfall en Ford farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Fantastisk fantastisk.. Endelig tilbake i god stand;-) ser jo utrolig bra ut no .. Angående skjørtene så står fargekoden på en kvittering som eg har levert med bilen.. Viss du fikk alt av han du kjøpte då? Den var håndskrevet, er hvertfall en Ford farge Tusen takk Rayen! Bruker bilen nesten hver dag til jobb eg nå Må bare få orden på gasspjeldo/tomgangsregulatoren. Får ta det opp i helgen å gjør det reint. Har mine tanker om at en av spjeldene ikkje lukker seg heilt når det blir varmt.. Eg får se igjennom kviteringene, begynner å bli så mangen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Slenger ut noen bilder til, før eg satt den inn for kvelden Begynner å få smile tilbake nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå