bmwgreg90 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Kjørte kvite 1 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Kjørte kvite 1 serien Du som låg i rævo på meg ja Tok det roligt me siden me sko prøve å holde samlet va 10 biler som kjørte ilag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Har hatt en fantastisk tur på Rudskogen! Første langturen eg har med bilen min og det fungerte heilt perfekt! Har jo vert litt i tvil om motoren går som den skal, men det fikk eg svar på i bremsebenken.. Det har vert en utrolig kjekke tur, blitt kjent med nye folk som eg bare har snakket med på bimmers. Må takke alle folkene eg va med fra vestlandet for ein herlig helg! Litt bilder, rekner med det kommer ut litt bilder her på forumet fra treffet. Viss noen har tatt bilder av bilen min er det bare å legge dei ut her Første stopp: Bremsebenken på rudskogen: Div. bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Fet E34 M5 du har! Mye bremset du? Standard motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Fet E34 M5 du har! Mye bremset du? Standard motor? samme lurte jeg på hva bremset du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Fet E34 M5 du har! Mye bremset du? Standard motor? Takk for det FTE, Dette er en standar motor ja kun orginale deler. Har hatt utrolig mye problemer med motor siden eg overtok den. Men nå ser den ut til å fungere helt topp Bremset 338HK og 380,6 NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Var virkelig flott bil du har, fikk ikke slått av en prat, men sniktittet litt Må si den vestlandsgjengen stilte med mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Var virkelig flott bil du har, fikk ikke slått av en prat, men sniktittet litt Må si den vestlandsgjengen stilte med mye bra Takk for det Nei va synd det, men fikk nå med meg bilen din når du kom. Vestlandsgjengen svikter aldri vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 mye på hjul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 mye på hjul da? 299Hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 **Liker** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Var å så litt på denne.. Utrolig fin ///M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 **Liker** Det er bra:) Synd du ikkje kom på E30meet! Var å så litt på denne.. Utrolig fin ///M5 Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Bare noen bilder fra verkstedet Etter 1 skritt frem å 7 tilbake va det klart for oppstart av golfen til Tor Magne som står i lokalet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Dårlig nytt atter ein gong Nå er eg virkelig lei.. Kommer ein update i måro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå