Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

ja ny eksos fortjener den :)

supersprint mellompotte og eisenmann bakpotte blir bra med 2x83mm stusser :) må nok sikkert lage en liten stump med rør som forbinder mellom og bakpotte da de er ulik fabrikat. eller gå for supersprint hele veien. dog så er de "bare" 76mm stusser på.

hadde supersprint på mine gamle, grom lyd, tok også vekk katene med et skikkelig erstatningsrør med xpipe. da ble det grom lyd og bilen spyttet flammer :)

film av den lilla touringen med dette oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint har vel en x-rør som erstatter katalysatoren og, men den er ikke å få kjøpt her til lands.

Har funnet det i amerikanske nettbutikker.

Har selv supersprint mellom og bakpottet med fjernet kat.

Fornøyd med dette, men eisenmann er hakket råere etter min mening. Hadde kjøpt eisenmann selv hadde det ikke vært for at jeg fikk spupersprint eksosen til en veldig bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens :)

Skjer nok ikkje mye her framover, eneste planen eg har er at den skal inn på eu kontroll ein dag salte er borte fra veien.

Viss den kje blir solgt er eg vel nødt til å kjøpe ny eksos før sommeren ?

JA! Og ikke selg. husk det blir bare lenger og lenger mellom fine velholdte e34. Dette er m5 i tillegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ny eksos fortjener den :)

supersprint mellompotte og eisenmann bakpotte blir bra med 2x83mm stusser :) må nok sikkert lage en liten stump med rør som forbinder mellom og bakpotte da de er ulik fabrikat. eller gå for supersprint hele veien. dog så er de "bare" 76mm stusser på.

hadde supersprint på mine gamle, grom lyd, tok også vekk katene med et skikkelig erstatningsrør med xpipe. da ble det grom lyd og bilen spyttet flammer :)

film av den lilla touringen med dette oppsettet.

Jepp den fortjener ny eksos, har tenkt på det lenge men har liksom alltid vert noe som er viktigere.  Jeg er forsatt i tvil på hva eg evt. skal gå for, nå har eg stort sett bare hørt lydene på film men eisenmann virker råest uten tvil! Men om det er verdt det i forhold til supersprint det er eg usikker på! 

Supersprint har vel en x-rør som erstatter katalysatoren og, men den er ikke å få kjøpt her til lands.

Har funnet det i amerikanske nettbutikker.

Har selv supersprint mellom og bakpottet med fjernet kat.

Fornøyd med dette, men eisenmann er hakket råere etter min mening. Hadde kjøpt eisenmann selv hadde det ikke vært for at jeg fikk spupersprint eksosen til en veldig bra pris.

Derfor eg er i tvil, Eisenmann bakpotte får eg for 10500kr, supersprint mellom og bakpotte får eg for 8500kr via jobben.

JA! Og ikke selg. husk det blir bare lenger og lenger mellom fine velholdte e34. Dette er m5 i tillegg:)

Ikkje lett dette her! Men eg har bestemt meg for at får eg den prisen eg vil ha så selger eg den!  Men eg gidder ikkje å slå av mye når eg egentlig ikkje har behov for å selge. Fått en hau med bytteforslag men gidder ikkje ta noe kjangser å risikere å tape på innbytte bilen i tillegg, da kan den heller bli stående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet sier Eisenmann men fornuften sier Supersprint,ivertfall til den prisen du får;)

Stemmer det!! Men skal vi ikkje gå etter hva hjertet sier?  

Føler eg har brukt nok penger på den, så då kan eg vel bruke litt ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er eisenmann å ha på en daglig bil da?   er det såppas bråkete at man blir lei av det?     man kan vell velge race og street eller noe slikt hos de ? 

ville tenkt litt på dette,  høy eksoslyd er tøft men man blir fort lei.    har simons på e34n,  den er perfekt.    supersport på e38n.  fin lyd i denne også. ikke så høy.   dog noe dritt å montere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er eisenmann å ha på en daglig bil da?   er det såppas bråkete at man blir lei av det?     man kan vell velge race og street eller noe slikt hos de ? 

ville tenkt litt på dette,  høy eksoslyd er tøft men man blir fort lei.    har simons på e34n,  den er perfekt.    supersport på e38n.  fin lyd i denne også. ikke så høy.   dog noe dritt å montere. 

Har egentlig ikkje tenkt så mye over det, har aldri hørt en M5 E34 med noen av delene så det vett nok andre mye bedre enn meg!

M5=RACE :)

Race eg skal gå for? mine katter er jo vekke så viss eg går for eisenmann trenger eg vel kun bakpotte ??

Eisenmann race! Uten tvil! Da blir det skikkelig s38 musikk!

Hehe, har aldri hørt Eisenmann i virkligheten, kun på youtube å det høres heilt rått ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært meg så hadde det blitt eisenmann race med supersprint mellompotte, så tilpasser du bare de to sammen. eller ta vekk mellompotte og lage nytt fra katene i rustfritt til eisenmann bakpotte. men det er meg da :)

Det høres egentlig greit ut det.. Kan umuligt ver så mye jobb å tilpasse dei 2 sammen, men er dei pengene eg burde spart med tanke på studentlivet.. 

Leige ut min egen bolig, få tak i ny leilighet i kristiansand for å leige, ha M5 en og da må eg ha meg en bruksbil i tillegg :-s  

Men viss eg først skal spandere på meg eksos kan eg vel like godt gjør det skikkeligt, er ikkje vits å spare på 100 lappene når eg sløser med 1000 lappene:P

Hvordan va bilen din under normal kjøring? vil ikkje ha det sånn at du får hodeverk av å kjøre på langtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle er forksjellig når det gjelder lyd i bil, men var ikke gale syns eg, var ikke sånn resonans dur i det hele tatt, det tar knekken på hodet på tur.

m5en var bruksbil og lyden plaget aldri meg hvertfall, reiste på ferie,banetreff osv.

tror ikke det blir så veldig mye mer lyd på vanlig kjøring, men desto mer når du trakker på feks. du hører jo din bil ganske godt nå, hvertfall etter det eg husker når torbjørn og raymond hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke hodeverk av s38 ;) jeg hadde ferrita på min siste, meeget fornøyd med lyden i den.

hehe det er godt og høre! Har jo såvidt hørt lyden av den eg ;) Kjørt  2000km på 1,5 år! 

Utrolig mangen som er inne å ser på bilen! Har vel kun hatt et par som er seriøst intr i å bytte. Ellers føler eg det er veldig mangen som tar kontakt som drømmer om å kjøpe en sånn bil men ikkje har råd.. 

visninger

15572

har lagret annonsen

41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...