Gå til innhold

FTE sin E39 M5 *selges*

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen flere bilder fra samme serie som det på side 15. Venter egentlig på serie nr to, det var på et annet location, men de lar visst vente på seg, så da slenger jeg ut disse fra første serie.

*(Klicky på bildene for bra oppløsning)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Tore skulle absolutt ha med sin VAG da ;) Ett stk strøken S4:

[ Bilde ]

Lekkert!

Den S4'en tror jeg at jeg ser ganske ofte i Torshov-området, kan det stemme? Den er i hvertfall usedvanlig strøken hver gang jeg ser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :)

Neste uke skal jeg til BT for å godkjenne coilovers. Noen her som har vist FK Highsport 2 på E39 og vet hvilken høyde jeg skal legge meg på?

Har jo TUV-papirene her da, men står på tysk.

Kan noen oversette dette?

Das abstandsmass unterkante sicherungsring zu unterem gewindeende zoll mindestens VA: 60mm HA: 30mm

sollte höhcstens VA: 95mm VA: 65mm

Tror det betyr noe sånt som at den nederste justeringsringen skal ligge mellom 30-65mm bak og 60-95mm foran ned til der gjengene slutter?

Fram med tysk-kunnskapene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme jeg skjønte utifra det ;) fikk du Tüv på mail? klart å rote bort mailen jeg fikk med tüvpapirene serru :/

Så bra, da er vi iallefall to som tror det blir riktig å justere de sånn. Nei, papirene mine fulgte med settet. Har de liggende her, to stk A4-ark pluss ett A4-ark med kvittering fra STW-tuning som solgte meg settet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Das abstandsmass unterkante sicherungsring zu unterem gewindeende zoll mindestens VA: 60mm HA: 30mm

sollte höhcstens VA: 95mm VA: 65mm

Tror det betyr noe sånt som at den nederste justeringsringen skal ligge mellom 30-65mm bak og 60-95mm foran ned til der gjengene slutter?

Fram med tysk-kunnskapene nå :)

det er nok riktig som du sier der, men syns det høres litt rart ut at de går ut i fra mål på gjengene.

på mine sto det minimum mål i fra senter på felg til hjulbue. har også fk highsport. mulig de har begynt med en ny måte og måle det på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...