Gå til innhold

FTE sin E39 M5 *selges*

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er denne kontra e30n? Ikke helt sammenlignbare biler, men hadde vært interessant å høre likevel :)

E30'n var jo en skjør liten skapning, hadde aldri turt å gi gass med den engang :)

Original M5 er jo bygd for juling og komfort samtidig så må jo være en himmelsk overgang!

Min mening hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halvor89_: Hehe, er en massiv forskjell hvis man tenker ren "bil" liksom. M5en er ikke mer enn 10 år nyere enn E30n, men allikevel føles det som en helt ny bil i forhold. Klart, det er jo to helt forskjellige karrosserier, E39 er stor og komfortabel, E30 er liten og lett. Og med senk og CCWene på E30n ble den fort litt slitsom å kjøre langt med. Måtte konstant holde øynene på veien, så man ikke skulle treffe hull og bulke en felg ;) Slipper det med M5en (foreløpig iallefall). Prestanda-messig er det jo også en helt annen verden, men det sier seg jo selv.

Glenglen: Sant det :) Var veldig redd for E30n, derfor jeg aldri var ute på bane med den (annet enn penkjøring da). M5en har jeg planer om å piske rundt Rudskogen iallefall :) :)

Er forresten nære på å bestille meg nye hjul også....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Jørgen, vi får se ;) Har dialog med fire forskjellige produsenter nå, så får vi se hva vi ender opp med.

Har forresten bestilt meg coilovers nå, ble FK Highsport II. Så da begynner sommeren å se bra ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjøp av FK ;) blir gromt det her!

Takker for det ;) Blir nok ikke værst din heller, og takker for linken til coilsa..hehe.

....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også :)

Blir vel noe grisete igjen sikkert =P~:mrgreen:

Selvfølgelig :P Han er alltid så jålete når det kommer til felger.

Haha :lol: Lært av den beste, nemlich deg ;)

Denne kommer sikkert til å bli en av de råeste m5'ene på forumet. Spesielt i dine hender ;)

Hehe, takker for det. Håper den blir presentabel iallefall :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denna til sommern! :D

Takker, gleder meg selv jeg :)

Grattis med kjøp av FK ;) blir gromt det her!

Takker for det ;) Blir nok ikke værst din heller, og takker for linken til coilsa..hehe.

Tror de blir gromme ved sidenav hverandre ;) spent på de felgene dine jeg da! :P

Ja, vi får se om jeg får den spec'en jeg vil ha, da blir det kanskje bestilling ila denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...