Glenglen Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hvordan er denne kontra e30n? Ikke helt sammenlignbare biler, men hadde vært interessant å høre likevel E30'n var jo en skjør liten skapning, hadde aldri turt å gi gass med den engang Original M5 er jo bygd for juling og komfort samtidig så må jo være en himmelsk overgang! Min mening hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Halvor89_: Hehe, er en massiv forskjell hvis man tenker ren "bil" liksom. M5en er ikke mer enn 10 år nyere enn E30n, men allikevel føles det som en helt ny bil i forhold. Klart, det er jo to helt forskjellige karrosserier, E39 er stor og komfortabel, E30 er liten og lett. Og med senk og CCWene på E30n ble den fort litt slitsom å kjøre langt med. Måtte konstant holde øynene på veien, så man ikke skulle treffe hull og bulke en felg Slipper det med M5en (foreløpig iallefall). Prestanda-messig er det jo også en helt annen verden, men det sier seg jo selv. Glenglen: Sant det Var veldig redd for E30n, derfor jeg aldri var ute på bane med den (annet enn penkjøring da). M5en har jeg planer om å piske rundt Rudskogen iallefall :) Er forresten nære på å bestille meg nye hjul også....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 ....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også Blir vel noe grisete igjen sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 M5en har jeg planer om å piske rundt Rudskogen iallefall :) Blir gromt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Tja, Jørgen, vi får se Har dialog med fire forskjellige produsenter nå, så får vi se hva vi ender opp med. Har forresten bestilt meg coilovers nå, ble FK Highsport II. Så da begynner sommeren å se bra ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Grattis med kjøp av FK blir gromt det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 ....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også Blir vel noe grisete igjen sikkert Selvfølgelig Han er alltid så jålete når det kommer til felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Denne kommer sikkert til å bli en av de råeste m5'ene på forumet. Spesielt i dine hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Grattis med kjøp av FK blir gromt det her! Takker for det Blir nok ikke værst din heller, og takker for linken til coilsa..hehe. ....hmm. Ser ut til at det kan bli fra Junaiten denne gang også Blir vel noe grisete igjen sikkert Selvfølgelig Han er alltid så jålete når det kommer til felger. Haha Lært av den beste, nemlich deg Denne kommer sikkert til å bli en av de råeste m5'ene på forumet. Spesielt i dine hender Hehe, takker for det. Håper den blir presentabel iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Gleder meg til å se denna til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Grattis med kjøp av FK blir gromt det her! Takker for det Blir nok ikke værst din heller, og takker for linken til coilsa..hehe. Tror de blir gromme ved sidenav hverandre spent på de felgene dine jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Gleder meg til å se denna til sommern! Takker, gleder meg selv jeg Grattis med kjøp av FK blir gromt det her! Takker for det Blir nok ikke værst din heller, og takker for linken til coilsa..hehe. Tror de blir gromme ved sidenav hverandre spent på de felgene dine jeg da! Ja, vi får se om jeg får den spec'en jeg vil ha, da blir det kanskje bestilling ila denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Da ble det bestilt nye felger idag Glede seg ENDA mer til sommeren nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Da venter jeg på pm med navn/bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Da venter jeg på pm med navn/bilde +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå