///FredriK.S Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kom til kundemottaket og skulle levere bilen idag, og fikk vite at dette ikke gjaldt min bil og at det hadde skjedd en feil hos bmw norge.Jeg tenkte og få tatt diagnose på høydejusteringa til lysa også da jeg ikke får kontakt selv, og heller ikke et verksted som har bmw tester. Brages insisterte på at jeg måtte ha bilen til dem for man "måtte ha bmw utstyr". Joda, fikk dem kontakt da? Nei... Jeg måtte få en ny time for videre feilsøking noe jeg takka rakt nei til. Så takket være feilen til bmw norge har jeg idag kasta bort rundt 1100,- på turen til bmw. Ikke har jeg blitt klokere på lysa mine eller LCM4 som tydeligvis bare er brukt på e39 et par måneder før prod.stopp. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Var det jeg trodde. Da jeg regnet med dette kun gjaldt e60/61 Ellingsen B: Det vet jeg ikke, men tror de fleste får brev i posten anngående dette. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Eg har ikkje mottat nåke brev, har ein 2004 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kan ha blitt sendt til tidligere eier... men gjelder vel F10/11 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Vi har ikke hatt inne en eneste f10/11, enda ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå