thomascr Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ser meget bra ut per Henrik har truffet deg i den, ser veldig bra ut ! Hvor lakkerte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Lang tid brukte du ca på dette? Ellers et flott bygg:D garasjen var jo bare fantastisk! takk for det! Brukte en 7 måneder. Enormt med jobb! Ja det lurer jeg på og.. Kategoriserte du å merket ting? Eller var det på feelingen. hehe, her blei de tatt ca 380 bilder av ting, og markerte ledningsnettet!Ser meget bra ut per Henrik har truffet deg i den, ser veldig bra ut ! Hvor lakkerte du den? takk! Lakkerte den på Opel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ser meget bra ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Meget flott m5 må jeg si, ble meget bra. Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Flott M5, nesten prikk lik min! Slik ser min ut med litt senking, mørke ruter og mørkt senter på felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja ser man det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Utrolig gøy å se igjennom alle bilder, og se hvor nøye du har vært. Frister veldig å gjøre noe slikt med min en dag, men blir nok 'bare' bygget om til 540iA hehe. Regner med det blir like tidkrevende. Ble et helt sinnsykt resultat hvertfall! Respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ja de må du! Og du sparer jo enormt med arbeid på å ikkje bygge om hjulbrønnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Meget pent arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ser meget bra ut per Henrik har truffet deg i den, ser veldig bra ut ! Hvor lakkerte du den? takk! Lakkerte den på Opel!Oki. Førnøyd med resultatet eller? Er den lemansblå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjempe fornøyd. Knall god service! Ja lemans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Nydelig bil du har Men hvordan er det å godkjenne ombygde E39'er til M5? er vel litt mere pes enn ved e36 f.eks om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ingen problem det, sålenge alt gjøres riktig og du har en hyggelig tone .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Alt går an bare du jere de sjikkeligt og er i dialog med biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Gromt bygg og ikke minst råå garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå