milhouse Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg stemmer for apex! Super lette hjul. Mine er 10*18 bak. Et 25 tror jeg. Bilen skal på vinterlagring så du kan låne for å se om de passer! Kjøpte de på group buy på e46 fanatics. Tror de kom på ca 8000 inn. http://forum.E46Fanatics.com/showthread.php?t=896387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Apex er gromme hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Skal du bruke Rota-felger på bane? De er vel kjent for å knekke i ny og ne.. [ Bilde ] Det er bare teit, alle felger sprekker/sprenger ved å "sladde" i en kant eller to. Dem Rota grid felgene er 10" på alle hjul utenom det nederste, der er det 8,5" forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hvis du googler "rota wheels damage" så finner du mange sider/bilder med knekte felger. Er ikke meningen å henge de ut fordi de er kopifelger, men det er litt kjedelig om en felg knekker i fart. Kan fort bli dyrt, og ikke minst farlig. Første bildet jeg så når jeg gjorde det, var dette...; Alle felger kan gå i stykker, men den skaden på bildet tidligere med Rotafelgen tror jeg ikke kommer av dårlig konstruksjon/materiale fra Rota sin del, men heller en bil som har kjørt inn i ett eller annet. Et bilde sier ingenting, man bør vite hele historien bak... Et par utsagn jeg fant på nettet; "I wouldn't believe everything you read on the internet, a lot of people here have Rota's and I have never read a first hand account of a Rota failing due to poor workmanship/materials." "There are many misconceptions with Rota wheels, most of the time these are posts made by users with no experience with the wheels. One misconception is Rota wheel weights, most models are actually very light. Rota wheels are cast wheels so they will never be the lightest wheel made, however that doesn't mean they are heavy.. Most new models like the Rota DPT in 17x9 fitment only weigh in at 18 lbs Another misconception is the strength or overall quality of the wheels. I've seen broken Work, Enkei, Volk, etc.. in all my years modding cars and tracking my car. Any wheel can get damaged given the amount of force however these wheels do not just "grenade" on the track. The majority of our customers are buying Rota wheels for strictly track use and they are very happy with their performance. Also a time attack team who is constantly winning events runs Rota wheels {thumbup} Quote from GST Owner/Tuner Mike Warfield "We have smashed burms, jumped the car and done all things brutal we can and we have never hurt a Rota rim ever. For sure the best wheel for the $ and strong as hell. Mike" Veldig mange negative utsagn ser ut til å komme fra folk som ikke har egne erfaringer med Rota.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Helt klart et tilfelle på noen som vil ødelegge for folk som ønsker å selge sine rimligere produkter, Rota blir brukt på mange % av driftebiler rundt om. Har enda ikke sett et slikt tilfelle uten at felgen har fått juling, da ryker enhver felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Får jeg god sving med 10" foran, blir det seff 10" rundbaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg fyrer opp tig'n jeg Yngve! Bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hva med de her da Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Volk Racing G2 : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Disse hadde vært råe i den looken du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 De blå var gromme Ikke feil de på den hvite der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hva med gs raptor felgene? Kanskje litt noe alle har men, kule felger på en 1M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hva med gs raptor felgene? Kanskje litt noe alle har men, kule felger på en 1M DET skal jeg ikke ha nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Rays Volk TH37 eller Rota Grid Drift stemmer jeg på Ikke noe "jall" på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kanskje ikke prismessig egnet til banebruk men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå