Undervurdert Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei! Blir sikkert spytta på her inne, men er i bunn og grunn ingen utprega BMW-fantast... Men syns den gode gamle E24 6-serien er en utrolig pen bil, og til å være veteran så går den godt også. Har vurdert å kjøpe en, men er litt redd for delepriser osv. Jeg kan opp ned på en fastnøkkel, men hvis delene koster en formue i utgangspunktet så kjøper jeg heller en amcar eller Volvo eller noe. Er klar over at jeg akkurat banna i kirka men... Sånn er ståa for meg akkurat nå. Hvis det blir aktuelt så kjøper jeg en veteranregga en fra Sverige. Prisene der borte er jo halvparten av det de er her. Hva har godtfolket å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Prisene på BMW deler er generelt lave og kurrante. Koed, ebay osv. Amcar er såklart latterlig billig i forhold, men det vet jo de fleste. Se litt på delefilmen på gsbildeler.no så får du en pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Syntes faktisk ikke deler til bmw generellt er så sinnsykt dyrt. Foruten orginal deler, de koster spør du meg! Men sider som Koed.no er geniale. Bra kvalitet, og billig! Komplette bremser til min e38 kostet 6000kr for orginale med ansatt rabatt. På koed 2900kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei. Har akkurat fullført sesong nr. 2 med en E24. Slitedeler er ikke avskrekkende dyrt, heller ikke vanskelig å få tak i. Med rabatt fra f.eks BMW CCN blir prisene helt ok. Det som virkelig koster er karosserideler. Fikk nylig pris på framskjermer (over 7000kr stk.) og dører (over 12.000kr stk.) så det lønner seg å legge penger i en rustfri bil. Uansett er det en meget fin bil å kjøre og eie. God kvalitet og mye sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Som Esveen sier så er det karosseri deler som koster en del til E24. Slitedeler er mye likt som på E28. Heller E12 hvis du går for en tidlig utgave. Så hvis du får tak i en bil som ikke er helt opprustet, så er det en fordel. Forskjermer ruster innenfra og ut, og under baklysene på hjørne er typiske plasser disse er rustne. Lykke til i jakten på en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Du som har den 635en på Kjeldsberg ved GSbildeler ESveen? Latterlig strøken! Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 spytta på du må eie en prius ^^ e24 er konge biler ser sportslig ut å med en skuddsikker rekke6er som drikke det bensinpumpa klarer ved fullgass er det bare å fylle opp korte vis du skal på landevei med mye svinger. når det kommer til deler er det jo sakt før men syns ikke deler til disse er noe dyrt du har både koed og ebay å alternativ varer fra gs til en grei pris, å bil koster uansett hva merke du velger. når du kjøper en veteranbil skal ikke du være gjerrig å tenke nei tror jeg må til biltema å kjøpe deler. så vidt jeg vet koster det å ha amcar å volvo veteranbiler også da jeg kjenner flere som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 LianLi: Stemmer det og takk for det. Valgte å legge noen kroner i en bil med minimalt med rust. Ser det lønner seg nå iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå