Gå til innhold

bilde av viftereim banen på 530 d noen som har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som kan finne et bilde av hvordan viftereim på 530d det er vel en m57 motor

Skrevet
[ Bilde ]

Det var sånn min ble til slutt også, litt missvisende de tegningene som ligger ute på nett.

Takker for hjelp

Skrevet

Min sitter ikke slik :?

Slik ser det ut på min:

sewmtt80n2yur6p4p164.jpg

Slik var det før jeg bytta ruller også.. :?

Slik det er med deg nå så er jo ikke reima i så mye kontakt med dynamohjulet, men på min så er den i kontakt nesten rundt hele.. Og reima min passa helt fint med lengden.. Men syns det var litt meningsløst det siste hjulet i bunn der.. Det er så vidt borti reima.. :shock:

Skrevet
Min sitter ikke slik :?

Slik ser det ut på min:

[ Bilde ]

Slik var det før jeg bytta ruller også.. :?

Slik det er med deg nå så er jo ikke reima i så mye kontakt med dynamohjulet, men på min så er den i kontakt nesten rundt hele.. Og reima min passa helt fint med lengden.. Men syns det var litt meningsløst det siste hjulet i bunn der.. Det er så vidt borti reima.. :shock:

Tok litt tid før jeg så forskjell, men min står sånn som din AlpeJohn, jeg stod på verkstedet der jeg lånte plass, prøvde å finne noen bilder/tegninger på nettet (telefonen holdt på å gå i veggen flere ganger, sammen med de som kom å spurte å låne verktøy litt forbannet noen øyeblikk) helt til jeg fant en bra tegning på BMW TIS online sidene.

Kan komme til å like 6er diesellyden i bmw`en, etter å bli kvitt volvo 740 lyden som var før jeg skiftet viskosekobling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...