jojr Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Hei noen som kan finne et bilde av hvordan viftereim på 530d det er vel en m57 motor
jojr Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg har 9 hjul på min av en eller annen grunn
jojr Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 [ Bilde ] Det var sånn min ble til slutt også, litt missvisende de tegningene som ligger ute på nett. Takker for hjelp
Alpejohn Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Min sitter ikke slik Slik ser det ut på min: Slik var det før jeg bytta ruller også.. Slik det er med deg nå så er jo ikke reima i så mye kontakt med dynamohjulet, men på min så er den i kontakt nesten rundt hele.. Og reima min passa helt fint med lengden.. Men syns det var litt meningsløst det siste hjulet i bunn der.. Det er så vidt borti reima..
jojr Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Min sitter ikke slik Slik ser det ut på min: [ Bilde ] Slik var det før jeg bytta ruller også.. Slik det er med deg nå så er jo ikke reima i så mye kontakt med dynamohjulet, men på min så er den i kontakt nesten rundt hele.. Og reima min passa helt fint med lengden.. Men syns det var litt meningsløst det siste hjulet i bunn der.. Det er så vidt borti reima.. Tok litt tid før jeg så forskjell, men min står sånn som din AlpeJohn, jeg stod på verkstedet der jeg lånte plass, prøvde å finne noen bilder/tegninger på nettet (telefonen holdt på å gå i veggen flere ganger, sammen med de som kom å spurte å låne verktøy litt forbannet noen øyeblikk) helt til jeg fant en bra tegning på BMW TIS online sidene. Kan komme til å like 6er diesellyden i bmw`en, etter å bli kvitt volvo 740 lyden som var før jeg skiftet viskosekobling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå