Gå til innhold

Bmw E30 320i KAN SLETTES!

Spjotvoll
 Share

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg Mtech 1 ratt og Mtech Girkule så interiørmessig syns jeg den er ganske fin nå:) Blir vel å få i Mtech 1 eller orginal fangere, Enderør/påtte, Senk, og muligens DE lykter, vurderes også Startec bak :) Har litt lyst å prøve meg uten shadowline fordi jeg egentlig liker de krom listene, men skal se det an om kanskje shadowline passer bedre til stylingen jeg skal få på frammover :)

Takker for feedback, morsomt med flere innblikk i hva som kan få denne kjærra fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffa meg Mtech 1 ratt og Mtech Girkule så interiørmessig syns jeg den er ganske fin nå:) Blir vel å få i Mtech 1 eller orginal fangere, Enderør/påtte, Senk, og muligens DE lykter, vurderes også Startec bak :) Har litt lyst å prøve meg uten shadowline fordi jeg egentlig liker de krom listene, men skal se det an om kanskje shadowline passer bedre til stylingen jeg skal få på frammover :)

Takker for feedback, morsomt med flere innblikk i hva som kan få denne kjærra fin :)

til listene kan du kjøpe deg en boks med sort plastidip og spraye de sorte :) liker du det ikke er det bare å dra det av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til listene kan du kjøpe deg en boks med sort plastidip og spraye de sorte :) liker du det ikke er det bare å dra det av igjen.

Åja, da kan jeg evt prøve det etter jeg har fått på den sorte DE lykter, mtech 1 og evt startec :)

Så får jeg se hvordan dt blir :)

Men den sorte lakken henger ikke igjen i kromlistene da? Eller blir de helt rene igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja, takk for hyggelig handel igjen, Håkon.. Blir fin den her.. Som jeg sa i telefon isted: M-Tech 1 utvendig, og preface bakplate. ;)

Ja takk selv:) gleder meg til å få denne fin, kommer sikkert mtech 1 på denne etterhvert, med senk og DE lykter og ny påtte, resten må jeg fundere litt i over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...