Spjotvoll Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Har skaffa meg Mtech 1 ratt og Mtech Girkule så interiørmessig syns jeg den er ganske fin nå Blir vel å få i Mtech 1 eller orginal fangere, Enderør/påtte, Senk, og muligens DE lykter, vurderes også Startec bak Har litt lyst å prøve meg uten shadowline fordi jeg egentlig liker de krom listene, men skal se det an om kanskje shadowline passer bedre til stylingen jeg skal få på frammover Takker for feedback, morsomt med flere innblikk i hva som kan få denne kjærra fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Se her, ja, takk for hyggelig handel igjen, Håkon.. Blir fin den her.. Som jeg sa i telefon isted: M-Tech 1 utvendig, og preface bakplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Har skaffa meg Mtech 1 ratt og Mtech Girkule så interiørmessig syns jeg den er ganske fin nå Blir vel å få i Mtech 1 eller orginal fangere, Enderør/påtte, Senk, og muligens DE lykter, vurderes også Startec bak Har litt lyst å prøve meg uten shadowline fordi jeg egentlig liker de krom listene, men skal se det an om kanskje shadowline passer bedre til stylingen jeg skal få på frammover Takker for feedback, morsomt med flere innblikk i hva som kan få denne kjærra fin til listene kan du kjøpe deg en boks med sort plastidip og spraye de sorte liker du det ikke er det bare å dra det av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 mtech 2, sort skinn interiør, m20b25, sorte DE foran, shadowline lister rundt vindu, startec lykter (finnes de til facelift?), og noen skikkelige coilovers og ekte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Har skaffa meg Mtech 1 ratt og Mtech Girkule så interiørmessig syns jeg den er ganske fin nå Blir vel å få i Mtech 1 eller orginal fangere, Enderør/påtte, Senk, og muligens DE lykter, vurderes også Startec bak Har litt lyst å prøve meg uten shadowline fordi jeg egentlig liker de krom listene, men skal se det an om kanskje shadowline passer bedre til stylingen jeg skal få på frammover Takker for feedback, morsomt med flere innblikk i hva som kan få denne kjærra fin til listene kan du kjøpe deg en boks med sort plastidip og spraye de sorte liker du det ikke er det bare å dra det av igjen. Åja, da kan jeg evt prøve det etter jeg har fått på den sorte DE lykter, mtech 1 og evt startec Så får jeg se hvordan dt blir Men den sorte lakken henger ikke igjen i kromlistene da? Eller blir de helt rene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spjotvoll Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Se her, ja, takk for hyggelig handel igjen, Håkon.. Blir fin den her.. Som jeg sa i telefon isted: M-Tech 1 utvendig, og preface bakplate. Ja takk selv:) gleder meg til å få denne fin, kommer sikkert mtech 1 på denne etterhvert, med senk og DE lykter og ny påtte, resten må jeg fundere litt i over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå