Gå til innhold

Sette på nye dekk på felger, anbefaling av verksted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt nye sommerdekk for neste sesong, som jeg vil montere på felgene før jeg bytter til vinterdekk.

Hvilke verksteder har folk gode erfaring med, både på kvalitet og service.

Trenger da også balansering av dekkene.

Har pleid å bruke Johs. Bjerke Rekvisita AS, men de satt seg plutselig på bakbeina og ville ikke røre dekkene siden de ikke var kjøpt hos dem.

Synd for dem, de mistet da en kunde. Har tidligere kjøpt dekk via dem også.

Skrevet

Vi har i alle fall ikke noe problem om kunde kommer med dekk. Det koster bare litt mer for montering. Ved dekksalg ligger ofte monteringspris lavt ift reell kostnad ettersom fortjenesta stort sett ligger i dekkene.

Når du da kommer med egne dekk, koster det litt mer men vi gjør likefullt jobben.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Skrevet
Vi har i alle fall ikke noe problem om kunde kommer med dekk. Det koster bare litt mer for montering. Ved dekksalg ligger ofte monteringspris lavt ift reell kostnad ettersom fortjenesta stort sett ligger i dekkene.

Når du da kommer med egne dekk, koster det litt mer men vi gjør likefullt jobben.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Navn på verksted og adresse?

Skrevet

Jeg er også ute etter litt info her. Da jeg har kjøpt meg flett nye hjul og dekk og har fått felger kastet rundt etter montering som dermed resulterte i hakk og skader. Vil ikke at det skal skje enda en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...