mossing91 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Holder til i Moss, 35 min sør for Oslo ca. Legger ved link til sommerfelgene som blir bestilt over nyttår : http://www.modbargains.com/Velocity-Mot ... -Wheel.htm Med størrelse: 19x8,5 ET 35 og 19X9,5 ET33 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Hei! Sett bilen din stå utenfor Elkjøp... Lekker tralle med flotte vinterhjul. Ser du har investert i drømmefelgene mine.... "Litt" missunnelig kan du si.... Eg begynne å bli rimelig lei min med bbs så trur det blir salg og nytt til sommeren.. spørs kva eg får får mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Er nok deltidsjobben ved siden av studiene det gitt! Vi er jo 3 deltidsansatte der med hver vår e90, en med sølvgrå msport 318d, og en svart 316 uten msport. Er veldig mange som som har de BBS hjulene du har og de Style 710, så tenkte å gå litt utenfor det. Også synes jeg de VMR v701 er utrolig pene hvis de sitter riktig i hjulbuene. Veldig riktig din e91 og! akkurat gjort de små tingene jeg ønsker å gjøre med min egen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Noen erfaringer med besparelse ved å bestille dekk fra US eller UK? Ser at med RS felgene så selger jo ikke butikken dekk også, så da må jeg finne dekk andre steder, noe som selvsagt gjør at jeg går glipp av evt pakkepriser. I Norge ligger jo GY F1, eller lignende på totalt over 9000,- som gir meg en totalpris på rundt 17K + montering og avbalansering. Må jo være mulig å finne en bra deal et sted? Til sammenligning: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _23_122_32 Disse felgene med Falken dekk kommer på rett over 10K ferdig lagt på felg og balansert levert i Norge. Synes jo prisforskjellen her er utrolig stor, men jeg har jo veldig lyst på disse VMR hjulene siden ikke så mange har dette i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Bytta skiltlysene idag til LED siden den ene pæren hadde gått uansett. Ble mye penere lys! I morgen blir AE pærer og tåkelys også byttet, slik at det er hvitt lys rundtom hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Har endelig fått byttet tåkelysene og, så nå er det komplett på lysfronten (hvertfall foran). Tenker jo Blackline en gang i fremtiden. Har lagt ved 2 kjappe iPhone bilder, og bilen er desverre ikke helt ren. Den får nok en liten detail jobb etter jul, må bare få kjøpt med en DA maskin siden jeg klarte å få litt små hologrammer på panseret jeg må rette opp igjen, og litt skikkelig voks må til, laget med NXT meguairs holdt ikke lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Blackline må du få på med engang! Det er prikken over i'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hvilke tåkelyspærer gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Fant noen LED på ebay til ca 60,- inkl frakt som lyser veldig pent synes jeg, de var desverre uten motstand fant jeg ut når jeg tok en kjøretur, siden jeg får opp feilmeldig på de. link til samme under: http://www.ebay.com/itm/2x-9006-HB4-Hig ... 94&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Nyrer er på vei i Posten fra Modmy3.com, og nå skal det bestilles felger og dekk til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Fått på Performance nyrer idag, gikk overraskede lett å bytte disse, 6 skruer og litt håndmakt på klipsene. Kommer bildet i morgen når sola får hjulpet litt på lysforholdene. Felger og dekk har også blitt booket til å bli levert hos meg på dør mellom 17-21 i morgen. Gleder meg! Kommer også til å oppdatere førstesiden med hva som står på ønskelist frem mot sommeren, slik at jeg har litt kontroll selv, og kan huke av ting når det blir kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Lite og mørkt stemmningsbilde etter nyrebytte idag siden det er så få bilder i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Holder til i Moss siden du heter mossing eller? mener å ha sett denne bilen i moss til tider:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hehe, er nok ganske avslørende det der ja. Pendler til Fredrikstad for skole også, så bilen får kjørt seg litt. Rundet 112 forrige uke, snart service. En annen ting. TPMS (dekktrykksensoren) på et av hjulene må ha gått i vinter siden bilen hele tiden kommer med varsel om at et dekk har punktert, noe det ikke har. Jeg kjøpte bilen min med 2 års garanti, er dette noe de da dekker under garantien, eller går dette som slitedel? Noen som vet ca pris på dette hvis jeg ender opp med å betale selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Dekktykkgreiene trengte bare en reset Var opp og hørte på pris til service.... yippi ventiljusteringsservice, olje og mikrofilter. Den nette sum av 9000,- Må nok vente til neste mnd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå