Gå til innhold

BMW E90 320Si

mossing91
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei! Sett bilen din stå utenfor Elkjøp... Lekker tralle med flotte vinterhjul.

Ser du har investert i drømmefelgene mine.... :applause::lol:

"Litt" missunnelig kan du si....

Eg begynne å bli rimelig lei min med bbs så trur det blir salg og nytt til sommeren.. spørs kva eg får får mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok deltidsjobben ved siden av studiene det gitt! Vi er jo 3 deltidsansatte der med hver vår e90, en med sølvgrå msport 318d, og en svart 316 uten msport.

Er veldig mange som som har de BBS hjulene du har og de Style 710, så tenkte å gå litt utenfor det. Også synes jeg de VMR v701 er utrolig pene hvis de sitter riktig i hjulbuene. Veldig riktig din e91 og! akkurat gjort de små tingene jeg ønsker å gjøre med min egen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaringer med besparelse ved å bestille dekk fra US eller UK? Ser at med RS felgene så selger jo ikke butikken dekk også, så da må jeg finne dekk andre steder, noe som selvsagt gjør at jeg går glipp av evt pakkepriser. I Norge ligger jo GY F1, eller lignende på totalt over 9000,- som gir meg en totalpris på rundt 17K + montering og avbalansering. Må jo være mulig å finne en bra deal et sted?

Til sammenligning: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _23_122_32

Disse felgene med Falken dekk kommer på rett over 10K ferdig lagt på felg og balansert levert i Norge. Synes jo prisforskjellen her er utrolig stor, men jeg har jo veldig lyst på disse VMR hjulene siden ikke så mange har dette i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har endelig fått byttet tåkelysene og, så nå er det komplett på lysfronten (hvertfall foran). Tenker jo Blackline en gang i fremtiden.

Har lagt ved 2 kjappe iPhone bilder, og bilen er desverre ikke helt ren. Den får nok en liten detail jobb etter jul, må bare få kjøpt med en DA maskin siden jeg klarte å få litt små hologrammer på panseret jeg må rette opp igjen, og litt skikkelig voks må til, laget med NXT meguairs holdt ikke lenge..

bv4rdu1h9xwosvml1x3v.jpg

wdd40v67alk8bzfnzfmy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fått på Performance nyrer idag, gikk overraskede lett å bytte disse, 6 skruer og litt håndmakt på klipsene. Kommer bildet i morgen når sola får hjulpet litt på lysforholdene. Felger og dekk har også blitt booket til å bli levert hos meg på dør mellom 17-21 i morgen. Gleder meg! Kommer også til å oppdatere førstesiden med hva som står på ønskelist frem mot sommeren, slik at jeg har litt kontroll selv, og kan huke av ting når det blir kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er nok ganske avslørende det der ja. Pendler til Fredrikstad for skole også, så bilen får kjørt seg litt. Rundet 112 forrige uke, snart service.

En annen ting. TPMS (dekktrykksensoren) på et av hjulene må ha gått i vinter siden bilen hele tiden kommer med varsel om at et dekk har punktert, noe det ikke har. Jeg kjøpte bilen min med 2 års garanti, er dette noe de da dekker under garantien, eller går dette som slitedel? Noen som vet ca pris på dette hvis jeg ender opp med å betale selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...