Gå til innhold

BMW E90 320Si

mossing91
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye sommerhjulene er i hus! De blir liggende innendørs frem mot sommeren, og skal settes inn med Swisswax Autobahn før montering på bil. Spent på hvor pent det blir, og hvor stor spacer jeg må ha for at det skal bli flush bak. Regner med at med en 15mm på hver side blir det pent, da ender jeg opp med ET20 bak, og det ryktes at det er det beste man klarer før valsing.

reutgw9ro595ic7kve38.jpg

Bakhjulene er godt konkave, det liker man!

yxfynfdndsaar9pjsmb0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg er alt for sen. Tenkte å handle slike felger til sommeren, men alle kjøper før meg :mrgreen:

Veldig pene felger, og veldig spent på å se dem på bil. Hvorfor kjøpte du ikke 5-serie felger bak? De har innpress på 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg er alt for sen. Tenkte å handle slike felger til sommeren, men alle kjøper før meg :mrgreen:

Veldig pene felger, og veldig spent på å se dem på bil. Hvorfor kjøpte du ikke 5-serie felger bak? De har innpress på 20.

2 Grunner der.

- Var pakke, med mont. balansering, dekk og felg. Så kostet mer enn spaceren å velge med ET20 bak.

- Spaceren vil jeg også kunne bruke på vinterhjulene bak, noe som trengs. da det er god plass bak med 18/8,5" felgene som står på nå med "kun" 225/40-18 dekk.

På denne måten får jeg god bruk for spaceren på begge hjulsett og til alle årstider.

Kan nok hende jeg tar en dag og legger om på ene siden av bilen kun for å få tatt en photoshoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VMR lager veldig mange kule felger! Hadde veldig lyst på VMR 701 i starten, men pga økonomien, og denne servicen med ventiljustering som spiste litt av felgbudsjettet, så ble noe mer "vanlig". Men tror vet jo at disse VMR710/CSL/Zito935 blir bra. Så får jeg heller legge litt mer penger i annet utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet nytt medlem i BMW familien.

Bilen blir en F25 X3 20d 163hk 2011 modell.

Det som er flott er jo at den har så å si ALT utstyr eneste jeg føler den mangler er vel Herman Kardon anlegget.

Kan jo nevne litt: Msport, 19" på både sommer og vinter, Headup, Navipro, El.henger, El.Seter, El. bakluke, Panorama, Varme i rattet, Sota vinduer, Hifi pro, Skinn, automat.

Eneste som er litt kjedelig er at det er 163Hk versjonen. Hørte med BMW, og de ville ha 26.000,- for M performance oppgradering, som da gir en rundt 203 Hk og en god økning av Nm. Noen som har gjort en slik oppgraddering på sin x3/320d/520d? Føler dere det er verdt det? Er nok mest i sammenheng med de gangene det skal brukes henger at jeg føler det er verdt det.

Bilen kommer nok i slutten av neste uke, så blir en lite photoshoot da sammen med min 320si og F20 1´ern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom Flex roterende og litt nye pads i posten. Venter godt på sommeren nå, men så kom det jo bare mer snø idag. Morsomt å skru av DSC da :) Neste prioritering er service, etter det så vil det komme en oppgraddering av hekken på bilen. Da snakker vi LED blackline, og Mperformance spoiler på bagasjeluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler i familien din og flotte planer for bilen din :) den vaskehallen du bruker, er det mulighet for mer enn bare å vaske bil der? :)

Er 2 løftebukker der også, hvor man kan gjøre alt fra oljeskift osv. Er ikke lov med sveising eller lakkering der da. Men fint å kunne stå inne i varmen og kose seg litt med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...