mossing91 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Ligger doble endestusser i garasjen som kommer på i slutten av april, da vil det også komme en M3 leppe på rompa, men har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal kjøpe den i karbon (som vil matche motordekslet), eller om jeg skal få den lakkert i bilens farge. Om ca 3-4 uker koster jeg også på meg en tur til Nürburgring for å kjøre litt suzuki swift også, derfor planene for bilen har blitt satt litt på vent. Eller så er det bare mye TLC og godt vedlikehold av familiens bmw park, neste under poleringsmaskinen er X3´n, etter at en viss far ble veldig missunnelig på at 1´ern holder seg så mye penere nå etter runden den fikk i februar. Har du fått på Hartge fjærene dine enda? Spent på hvordan det blir seende ut sammen med de nye felgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Ligger doble endestusser i garasjen som kommer på i slutten av april, da vil det også komme en M3 leppe på rompa, men har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal kjøpe den i karbon (som vil matche motordekslet), eller om jeg skal få den lakkert i bilens farge. Om ca 3-4 uker koster jeg også på meg en tur til Nürburgring for å kjøre litt suzuki swift også, derfor planene for bilen har blitt satt litt på vent. Eller så er det bare mye TLC og godt vedlikehold av familiens bmw park, neste under poleringsmaskinen er X3´n, etter at en viss far ble veldig missunnelig på at 1´ern holder seg så mye penere nå etter runden den fikk i februar. Har du fått på Hartge fjærene dine enda? Spent på hvordan det blir seende ut sammen med de nye felgene dine. Det blir supert. Jeg ville lakkert den, pluss doble rør blir det veldig bra. Hva koster en slik tur med Swift? Vurderer en slik tur selv. Tlc blir det begynne på snart hos oss også, er jo omtrent like mange BMWer i familien som hos deg. Fattern er selv sjalu på at jeg omtrent alltid har ren bil Hartge fjærene er på og sommerdekkene kommer på i veldig nær framtid så ser frem til det. Bilen ble en del stivere, men ikke veldig mye mer enn orginalt. bare venter på at den skal sette seg ordentlig. Så også at du skal på E30meet. Hadde vært morsomt å kanskje få sitte på med din rundt banen evt tatt en drag for å se hvem som er kjappest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Det blir supert. Jeg ville lakkert den, pluss doble rør blir det veldig bra. Hva koster en slik tur med Swift? Vurderer en slik tur selv. Tlc blir det begynne på snart hos oss også, er jo omtrent like mange BMWer i familien som hos deg. Fattern er selv sjalu på at jeg omtrent alltid har ren bil Hartge fjærene er på og sommerdekkene kommer på i veldig nær framtid så ser frem til det. Bilen ble en del stivere, men ikke veldig mye mer enn orginalt. bare venter på at den skal sette seg ordentlig. Så også at du skal på E30meet. Hadde vært morsomt å kanskje få sitte på med din rundt banen evt tatt en drag for å se hvem som er kjappest Koster 449€ for en halv dag (6 runder) med swift all inclusive pack. Også kommer reise og opphold i tillegg, Så en må nok fort regne en rundt 6000,- kr totalt. Spørs jo veldig hvordan man gjør det. Er jo noen som kjører på natta ned, tilbringer dagen der, og kjører hjem igjen på kvelden, da slipper man jo flybilletter og opphold. Ja, må få kjørt noen runder på E30 meet ja! Det hadde vært gøy, sikkert mulig med litt prøving også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det blir supert. Jeg ville lakkert den, pluss doble rør blir det veldig bra. Hva koster en slik tur med Swift? Vurderer en slik tur selv. Tlc blir det begynne på snart hos oss også, er jo omtrent like mange BMWer i familien som hos deg. Fattern er selv sjalu på at jeg omtrent alltid har ren bil Hartge fjærene er på og sommerdekkene kommer på i veldig nær framtid så ser frem til det. Bilen ble en del stivere, men ikke veldig mye mer enn orginalt. bare venter på at den skal sette seg ordentlig. Så også at du skal på E30meet. Hadde vært morsomt å kanskje få sitte på med din rundt banen evt tatt en drag for å se hvem som er kjappest Koster 449€ for en halv dag (6 runder) med swift all inclusive pack. Også kommer reise og opphold i tillegg, Så en må nok fort regne en rundt 6000,- kr totalt. Spørs jo veldig hvordan man gjør det. Er jo noen som kjører på natta ned, tilbringer dagen der, og kjører hjem igjen på kvelden, da slipper man jo flybilletter og opphold. Ja, må få kjørt noen runder på E30 meet ja! Det hadde vært gøy, sikkert mulig med litt prøving også. Såpass, da skal jeg bare begynne å spare Blir spennende på E30meet, da jeg aldri har kjørt på rudskogen før. Har kjørt en rekke ganger på Vålerbanen og Gardermoen raceway. Må også prøve å få stilt ut bilene våres siden av hverandre. Slik jeg forstår blir vi få med E9x blant havet av E30er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Hadde vært gøy det. Har kun kjørt på baner i utlandet. Var i england på 18 års dagen og kjørte 911, Aston Martin V8, Ferrari 599 og Lambo Gallardo. Ellers har jeg også rattet litt Gallardo 560-4 gjennom GR8 Experience her på norske veier. Blir veldig spennende å få kjørt litt egen bil på Skogen, og lære seg den litt mer enn hva som er mulig på offentlige veier. Vi får danne E9X rekka (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Hadde vært gøy det. Har kun kjørt på baner i utlandet. Var i england på 18 års dagen og kjørte 911, Aston Martin V8, Ferrari 599 og Lambo Gallardo. Ellers har jeg også rattet litt Gallardo 560-4 gjennom GR8 Experience her på norske veier.Blir veldig spennende å få kjørt litt egen bil på Skogen, og lære seg den litt mer enn hva som er mulig på offentlige veier. Vi får danne E9X rekka (Y) Det må ha vært en drøm å få kjøre slike biler og nettopp fått lappen. Jeg var på Gol med BMW rett etter at jeg ble 18. Det var rått å få kjøre helt nye biler og lære hvordan man skal legge dem bredest, og man får "kjeft" når man ikke får det til på første forsøk Vi ses vell trolig på C&C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Vært på svendsen eksos idag og fått montert doble endestusser. Så da er den delen også gjort! Kommer flere bilder, men akkurat nå er bilen skitten, så tar noen nye bilder til helgen. Må også få gått over lakken en gang til for å fjerne noen små hologrammer som kommer frem nå i solen. Blitt litt for pirkete til at de blir værende lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Det ble veldig bra Men synes at du skal kvitte deg med oblatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Blitt litt hologramfjerning på bilen idag. Ferdig med en side nå etter en 4-5 timer, Så blir noen timer til, før jeg evt tar resten i morgen kveld. Tenkte denne litt ekstra shinen nå før jeg tar turen til C&C på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dette ble veldig bra Da ses vi vell på c&c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Matsi klarte å få et bilde av bilen på C&C, ikke værst! Flott bilde Matsi, takker. Venter på at relunde skal få bilen tilbake fra stamsaas og motorbytte, da blir det m3 leppe på koffortlokket. Noen mening om jeg skal ha det i karbon, eller om jeg skal få den lakkert i bilens farge? Øskeliste: - Spacere bak (10mm) - Coilovers - Blackline baklykter - M3 replika front, eller lakkere opp frontfangeren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Så utrolig fin ut den bilen din liker så absolutt planene dine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hvordan går det med bilen? Skjer det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Nja, bare nytt det varme været i det siste og kjørt mye Z4 uten tak Men er bestilt opp leppe til den som er sendt. Så regner ankomst snart! Håper før helgen hvor jeg tenkte meg på Rudskogen, hvertfall på søndagen. Går sakte men sikkert fremover med modifikasjonene, venter vel egentlig kun på litt feriepenger eller skattepenger så jeg kan cashe inn noen flere kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Nja, bare nytt det varme været i det siste og kjørt mye Z4 uten tak Men er bestilt opp leppe til den som er sendt. Så regner ankomst snart! Håper før helgen hvor jeg tenkte meg på Rudskogen, hvertfall på søndagen. Går sakte men sikkert fremover med modifikasjonene, venter vel egentlig kun på litt feriepenger eller skattepenger så jeg kan cashe inn noen flere kjøp. Det blir bra. Z4 med det været vi har hatt høres helt riktig ut Blir spennende med leppe, har selv bestilt om noe til interiøret Jeg tenkte selv å ta en tur til Rudskogen, men når tenkte du å dra ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå