BMW E30 325 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Jeg skjønte det jørgen, så sa jeg takk til dere, og spurte han hvilke biler som var lik:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Om du ikke har gått bilen skikkelig i sømmene, har den nok endel skjult rust, med tanke på at den har rust på mange av de vanlige plassene Har sjekke de vanelige plassen gitt. Dette lære man seg etter og ha hatt mange e30 å her kan du komme med skrutrekkeren din og slegge vis du vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Rustsveising og tilhørende lakkering er ikke småfix etter min menng, det koster en hel del. Om det virkelig kun var småfiks burde du vel gjøre det selv før du selger den? Et lite rusthull under ruta blir fort til at det er rust rundt hele ruta osv..Når det står småfix i annonser blinker det WARNING-WARNING med røde bokstaver i øynene mine. Skriver i annonsen at bilen begynner og bli bra teknisk men er litt små fiks. Dumt av meg og ikke opplyse om at den trenger 4 hjulskontroll. skriver også at rusta er borte der det er hull. det betyr at jeg har fjærna rust og behandlet det men ikke sveiset. Så det blir ikke større. Dette er en 1986mod. ikke helt ny lenger. Prøver her og opplyse om det jeg vet er galt og vil ha noen innspill på hva jeg kan forlange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Da har jeg fått en liten pekepinne hva je kan forlange vis je skal selge Så syns je heller de som kan være intr i bilen kan komme og sjekke ut bilen selv, så får heller de gøre seg opp en mening om det er mye eller lite SMÅ fiks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 doihrvik: Aha, slik ja Tom-Erik: Helt sikkert. En må gjerne starte en plass med en pris når man skal selge, men de fleste som er ute etter et slikt eksemplar vet hva de skal se etter, og kan deretter danne seg en mening om prisen er fair eller ikke Hadde du fikset de skadene som du vet om, og bilen er bortimot feilfri ellers mtp lakk/kaross samt teknisk, så tror jeg nok enda du kan plusse på prisen litt uten at det blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er som sakt kun i vurderings fasen. Har jo tatt den kosnaden med og fikse den teknisk så det er vel egentlig dumt og selge den halv ferdig nå. Så jeg får nok finne tid til og gjøre den ferdig og heller ha den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 diohrvik: Bilen din er absolutt et smykke, og det er sikkert ikke "mange" like. Poenget mitt er at BBS RS, sorte lykter i fronten og startec er forholdsvis mainstream. Grunnen til at jeg liker trådstarter sin så godt, er at den er litt mer diskre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er som sakt kun i vurderings fasen. Har jo tatt den kosnaden med og fikse den teknisk så det er vel egentlig dumt og selge den halv ferdig nå. Så jeg får nok finne tid til og gjøre den ferdig og heller ha den selv Tror det er lurt uansett å gjøre den ferdig, også om du skal selge, du mister mange kjøpere når det gjenstår rustsveising, oppfattes jo litt som "restaureringsobjekt" selv om du sier det er veldig liten jobb. De fleste vil kjøpe bil og ta den i bruk umiddelbart, jeg tror du tjener penger på å fikse den om det er så lite som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Det er du som kjenner bilen best også. Er det synlig rust, er det lett for selger å anta at det er mer enn det du sier/vet om også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er som sakt kun i vurderings fasen. Har jo tatt den kosnaden med og fikse den teknisk så det er vel egentlig dumt og selge den halv ferdig nå. Så jeg får nok finne tid til og gjøre den ferdig og heller ha den selv Behold den selv du, så kan du komme på bmwccn treff til neste sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er som sakt kun i vurderings fasen. Har jo tatt den kosnaden med og fikse den teknisk så det er vel egentlig dumt og selge den halv ferdig nå. Så jeg får nok finne tid til og gjøre den ferdig og heller ha den selv Behold den selv du, så kan du komme på bmwccn treff til neste sessong Ja jeg skal nok det Var ute og lufta den en tur i fin været i dag og da vil man ikke selge den etterpå. Glemmer litt hvor artig det er og kjøre e30 er når det er 2-3 mnd siden var ute med den sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Bra du er kommet på bedre tanker Blir somregel bare deppa ei stund etter salg av en godbil, man vil alltid ha noe annet enn man selv har samme hva. Men i bunn å grunn har jeg innfunnet meg med at sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Probleme har vel vært tid til og gjøre den ferdig. Så da har den bare blitt stående og støve ned halv ferdig og da får man ingen glede av den. Så jeg får bare sende den bort for litt kosmetisk pleie og få den igjen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå