Gå til innhold

Min E34 525ix sedan manuell *solgt*

ReiRud
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pøs på med bilder :D Akkurat blitt ix-eier selv, og skal enten bygge den om til manuell eller bytte den ut med en annen vi har som allerede er manuell. Stasjonsvogner dette er snakk om da, er ikke lett å få tak i pene sedaner, og m optikk i tillegg er jo perfekt kombo ;) Selv må jeg ha touring pga stereo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut å ta noen bilder av en uvasket bil litt senere ikveld (dårlig å vaske i -10') :)

Bestilt nye dekk til BBS felgene idag da, ble 17" uansett siden det ble 205 bredde på både 16 og 17" felg...koster litt de dekka :P

Fremdeles ingen som har tips for å få bilder fra iphone for å legg ut på bimmers?? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en liten økt med bilen, skiftet olje og filter, å nye piggdekk i brukbar dimensjon :)

Nå kan det bare snø :D

Hørte her om dagen hvorfor det er så mye m5-deler på ix'n, det er fordi en tidligere eier importerte en m5 for å ta motor og gir til å sette i en annen bil...og da ble det styling og interiør på denne!

Må si meg fornøyd med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg godt det med m5 styling og interiør, spesielt interiør syns jeg er utrolig flott fra m5 :D da alt er skinn, mittkonsoll ol. stilige saker! Bilen din ser bra ut, flott skute! 8) Som du sier, "Moro med ix" ;) helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed sine priser/varer/service slår jo aldri feil, koed.no :) Ah deilige bilen, jeg vil ha flere bilder! Hehe :D Og dere har helt rett i at det er MORO med ix! Blir godt å snart kjøre manuelt gir igjen også, uansett om min skal bygges om eller om jeg kjøper den mamma har skaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns heller ikke koed sine priser er så aller værst! Godt serviceinnstillte folk også, hvertfall etter det jeg har erfart! :D

Bare et tips, ligger mye om dette rundt om uansett, men er viktig å ikke senke disse ix'ene noe særlig... da ryker drivknutene foran = dyyyyrt (10k for ny aksling)!

Har en slitt drivknute på min nå, venstre foran og ser ikke frem til å bytte!! Har heldigvis handlet en drivaksling av koed (brukt selvsagt og i god stand) for en stund siden, så litt penger spart der! Bare ta meg bryet med å skifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på koed ja, får høre med GS om rabatt :P

Vet om det med senk og ix ja...jeg som har sååå lyst til å få ned fronten 2cm :/

Akslinger har jeg bestilt, er på tur fra england nå :D ulyd i den høyre..

Så blir det vel rustsveising og noe lakkering i fremtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer deler bestilt...bærearmer foran og nye dørstokker :) "billig" affære... :shock:

Skal se om det blir tid til vasking og noen bilder iløpet av dagen :)

Mulig jeg prøver med gul lyktefilm på lyktene foran og, tror det kan bli kult...lakkere tårnstag før montering (chrom er ikke pent..) så får vi se på tålmodigheten til kona om det blir tid til nye tårnlager bak :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...