Gå til innhold

E46 M3 deler selges BILLIG. Oppdtert 24.09.14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har du eksos til e46 m3 liggende enda? trenger siste delen ASAP, hvor mye koster det å sende det? kan ikke hente for jeg bor i stavanger

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

den titansølv hvordan er standen på den, passer vel rett på coupe uten m3 skjermer og eller?

Den er strøken, men det passer ikke helt sånn uten videre utseende messig. Ring meg så forklarer jeg =) 91 52 59 39.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har du de innvendige dørhåndtakene begge sider i titan.Event nedre deksel på ratt titan,og innvendig speil som er i orden.?..Hvis pris.

Skrevet

Har du de innvendige dørhåndtakene begge sider i titan.Event nedre deksel på ratt titan,og innvendig speil som er i orden.?..Hvis pris.

speil har jeg for 2500, og det andre vil jeg gjerne du ringer meg om, for forstod ikke helt hva du mente=) 91 52 59 39.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er M3 speil solgt, eller har du ennå? Er intressert om de her fra venstreratta bil.

Også intressert i svart taktrekk om du har.

Skrevet

Er M3 speil solgt, eller har du ennå? Er intressert om de her fra venstreratta bil.

Også intressert i svart taktrekk om du har.

svart taktrekk og shadowline lister kan du kjøpe. har også speila, men de er fra høyrestyrt bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...