Gå til innhold

dieselbil drit.... failsafe modus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. familiebilen vår har hatt en del problemer i det siste. først var det tett partikkelfilter. byttet dette, men bilen gikk like drit. funke litt, men så gikk den likt igjen. etter mye styr fant jeg ut at det var hull på vacum slangen til turboen. fikset dette og bilen var god som gull. eneste dritet nå er at bilen går i nødmodus etter kanskje 5 min me kjøring. irriterende. mitt spørsmål er da om dette kan skyldes at jeg ikke har vært hos bilverkstedet å slettet feilmeldinger?

Skrevet
Kanskje en ide og sjekke hvorfor den går i nød prog også? :roll:

Det kommer jo opp når man tar diagnose. Gjør jo det før jeg slettee evnt feil :)

Skrevet
Kanskje en ide og sjekke hvorfor den går i nød prog også? :roll:

Det kommer jo opp når man tar diagnose. Gjør jo det før jeg slettee evnt feil :)

Ja, vet det men virker som han klager over nødmodus og har ikke sjekket feilkoder.. Får man nødmodus er jo første bud og sjekke feilkoder.. Ev. slette og se om de kommer tilbake..

Skrevet

Hei. Og takk for tilbakemeldinger.. Fikk sjekket bilen nå, er en Opel(kone bilen).. fikk slettet alle feilkoder. Lå fortsatt inne feilkoder på tett partikkelfilter og en canbus feil.. Jeg har vertfall fikset alt som er å fikse nå, så håper bilen holder :-) Aldri kjøp Opel.. Dette er en 2006 modell opel vectra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...