Gå til innhold

Dynavin d99 android...ingen lyd i sub.

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg fikk ikke lyd av subben etter jeg monterte en dynavin..

jeg prøvde alt skjekka alle koblinger osv..

så leste jeg litt på nett av dynavin har problemer med sub utgangen på spillerne sine

og for å finne ut om det er problemet skal du koble phono kabelen til høytaler og ikke sub

virker subben da så er sub utgangen på spilleren defekt og du må bytte spilleren..

men har også hørt at det er masse problemer med android spillerne dems og den er ikke til å anbefalle...

men har ikke testet den så skal ikke dømme den..

men prøv å koble den om. så finner du nokk ut av det :D

bedre forklart

woofer l out og woofer r out

skal kobles til

rr out og rl out

håper dette var til noe hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på, men jeg har ikke prøvd med phono sub utgang ennå.

Det jeg har montert i bilen er originalt opplegg med 10 høytalere, original forsterker og sub fra BMW.

Så trodde det var plug&play med Dynavin, men fikk aldri igang original subben.

Så nå blir det installert egen sub og forsterker til dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
hmm så rart det har jeg aldri vært med på... tror jeg ville bare ha byttet spilleren skal jo ikke være slik

Bare bytte spilleren.. Er nok ikke så lett. Jeg hadde dynavin d95. Her virka ikke subben. Har nå flett ny D99, virker fortsatt ikke.. Er nok enig med kabeldeigen, men skulle visst hvorfor tzunami sin virker og ikke min og kabeldeigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklart enkelt...

Subben i bilen virker etter jeg trakk nye signalkabler fra DYNAVIN (PRE OUT SUB) til ny forsterker (ROCKFORD) som jeg har montert. Koblet ifra det originale ledningsnettet på subben, trakk opp nye høytalerledninger fra fra forsterker til den originale subkassen, VOILA. Jeg fikk liv i subben, ikke noe ekstreme greier, men jeg hører den jobbe baki der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute igår og fikla med subben.. Koblet den fra, tok på tenning i 3sek og av igjen, kobla på igjen, slo på tenning... Voila så virket subben. Men ikke mye jeg hører den.. Så blir nok å bytte ut elementet til noe større.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fungerte fra første stund, så rart det her :s men still alt på topp både på spilleren og på forsterkeren, for dynavin gir svakt subsignal fra seg, så det blir ikke mye dunk dunk akkurat! Var skikkelig skuffa over den flate pioneer aktive "kassa" mi, helt til jeg byttet til eonon sin "dynavin" som plutselig vekket liv i suben, og nå spiller den ordentlig godt!

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle dere samme original anlegg som meg? 10 høytalere, sub og forsterker?

Bra dere fikk det til å funke, uten store modifikasjoner slik som meg.

Men det blir en annen sub, da den som står der ikke gir mye trøkk ifra seg

Hvordan ser eonon sin "dynavin" spiller ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fungerte fra første stund, så rart det her :s men still alt på topp både på spilleren og på forsterkeren, for dynavin gir svakt subsignal fra seg, så det blir ikke mye dunk dunk akkurat! Var skikkelig skuffa over den flate pioneer aktive "kassa" mi, helt til jeg byttet til eonon sin "dynavin" som plutselig vekket liv i suben, og nå spiller den ordentlig godt!

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Stille alt på topp på forsterkeren??? Kan ikke si å sett noen justeringsmuligheter på forsterkeren min, er bare en blikkboks med el.nikk inni.

Hvor stiller man????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...