jporsmyr Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 JA, da har jeg endelig fått bilen hjem. Har ventet en god stund på den. Det er en 318i, syntes denne motoren går veldig fint. Bilen har bare gått 6000 km. Syntes også fargen på denne er spesiell, den heter silverstone metallic II. Bilen ble førstegangsregistrert i desember 2011, så det er vel egentlig en 12 modell. Er ikke så mye som trengs å gjøre med bilen, men planene fremover er her: Performance doble enderør. Performance blanke svarte nyrer Spoiler Performance frontleppe. Kanskje foliering av tak. Slenger også ut noen bilder av gliset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Veldig fin gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 MEGET pen bil! Har selv hatt en 2010 E92 320i som jeg likte veldig godt, og forsåvidt savner i ny og ne.. Nå blir det stv. på min del E92 er etter min mening sannsynligvis peneste BMW karosseri de siste 10 årene, minst.. Tidløst design.. Ikke solgt mange 318i av denne vel..? Samme 2.0 - 143hk som i E90 osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jporsmyr Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 MEGET pen bil! Har selv hatt en 2010 E92 320i som jeg likte veldig godt, og forsåvidt savner i ny og ne.. Nå blir det stv. på min del E92 er etter min mening sannsynligvis peneste BMW karosseri de siste 10 årene, minst.. Tidløst design.. Ikke solgt mange 318i av denne vel..? Samme 2.0 - 143hk som i E90 osv..? Tusen takk Er veldig enig med deg angående karosseriet. 318i er veldig sjelden, ikke solgt mange av de, sitter 2.0 med 143 hk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jporsmyr Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Har blitt veldig dårlig med oppdateringer på bimmers. Det har kommet noe nytt på bilen som spoiler, performance eksos og vinterhjul Slenger også ut noen bilder 18" M3 felg Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå