PenguiN- Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 merkelige saker...tror ikke bilen liker tanken på 6 månders vinterlagring fordi når jeg i dag gikk ned til bilen, låste den opp og satt meg inni den kunne jeg høre en slags knatre/knitre lyd ifra kontrollpanelet for varme/ac osv...tenning var ikke på. hva kan det være ?
Forbiss Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Sitter ei lita vifte i klimapanelet som starter når du låser opp bilen. Er nok den du hører. Hørtes ut som knitrelyd i e39'n eg hadde og.
PenguiN- Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Ja det kan nok stemme! Så dette er normalt eller er vifta sliten?
Otis Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 En liten lyd er OK, men det skal jo egentlig bare suse. Du kan jo legge øret inntil klimapanelet der hvor det er riller og lytte litt. Kan blåse det rent for støv om du bare plukker det ut, rimelig enkelt.
PenguiN- Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 vel, ting som virker enkelt for dæ er ikke så enkelt for mæ Otis
Kjell Z3 Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Hvilken funksjon har denne viften? Jeg trodde det bare var spjeld som åpner/lukker seg.
Otis Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Viften suger inn lufta som er i kupeen for å sjekke tempen. Spjeldene vil åpne/justere seg når tenningen settes på.
Otis Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 vel, ting som virker enkelt for dæ er ikke så enkelt for mæ Otis Ta ut koppholder, og vipp ut klimapanelet, mener det var slik jeg gjorde det. Eller kanskje et veldig flatt skrujern kan lures inn på siden, muligens et VISA kort eller.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå