Preb1 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Når jeg legger inn et album på harddisken i bilen,fra orginal CD, så kommer det opp helt absurde navn på albumene. Hvordan kan jeg skifte navn på det? Det kommer opp et alternativ i iDriven for å endre navnet, men den er "grået ut" slik at man ikke kan trykke på den. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tror du ikke må det du skal bytte på "aktivt" Prøv å spill et annet album enn det du skal bytte på. ///M-Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Det har jeg prøvd. Men den er framdeles "grå" og kan ikke trykkes på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Den er grået ut hos meg også, uten at jeg helt kan finne ut hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Har søkt litt på div forum, men finner liksom ikke helt noe ordentlig svar. Blir litt feil når jeg legger innpå en Disney lydbok til poden, så blir den kalt techno og rave megamix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ja, prøvte å lete litt jeg også, men ble ikke så klok. Jeg har en fil med teknisk informasjon/bruksanvisning der står det at deg er bare til å gjøre slik vi har gjort, uten at det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 hmmm... Ja nei da vet ikke jeg helt hva man skal gjøre. Kanskje det er en annen luring her inne som har peiling? Time will show Edit: Du har ikke mulighet til å legge ut/sende den bruksanvisningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Her er den: https://docs.google.com/open?id=0B3TCKM ... k5NzcwY2Q5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå