Patrick92 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Jeg har noen 17" m5 felger med turbine deksler. Alle felgene er 8" breie. Men så er den ene felgen skakk. Tenkte å legge de for salg, men tenkte å høre hva disse er verdt iom at den ene felgen er skakk. Det er snakk om 900g kast sidelengs. Håper på svar Mvh Patrick
Sund.M3 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 selg turbin dekselene utenom, du får fort noen tusenlapper for de om de ser bra ut
StigJ Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Kan muligens være interessert i turbinene hvis de er hele. Om de er skrapete gjør ingenting siden lakkering er det minste problemet.
Stonescream Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Jeg kjøpte de brukt på min gamle bmw for 3000 tror jeg det var og følte jeg gjorde ett kjempekjøp. Koster jo 6500 for en komplett ny en på gs ( felg, turbin, senterkopp) Felgene mine hadde denne standarden i utseende så kan du jo sammenligne i utseende i hvert fall: Er jo litt spesielle felger også. Stort sett bare de stjernefelgene som blir solgt. Tror jeg ville forhørt meg med felgverksted eller lignende, fått fiksa den feilen og økt prisen. Tror du kommer bedre ut av det enn å selge 3 gode felger og en som er skakk. Bare synd at bilen min ble stjelt med felgene på.
Patrick92 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 Har vurdert å selge bare dekslene utenom ja men har veldig lyst til å bruke de selv også men kommer det inn et bra bud så kan det hende jeg lar de gå. Har pratet med et felgverksted angående retting men de var ikke sikkr på om de klarte å få de helt hundre siden det var på ytterkant. Men jeg skal se hva de kan få til, hvis ikke får jeg bare være på utkikk etter en felg til:) har sinnsykt lyst til å putte de på e30n min ettervært! Synd å høre om bilen din stonescream! Håper den kom til rette eller du har fatt erstatning tilbake for den, selv om ikke all tiden som du sikkert brukte på bilen kommer tilbake så blir det jo et lite plaster på såret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå