ZhilleN Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Rått!! Dette beviser at man trenger ikke og bruke en nyere type motor med mye effekt for og ha det gøy, tøft at dere bruker gamle bmwmotorer Bila ser heller ikke så værst ut, to fete grombiler
|Ole| Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Eg kjenne eg blir litt misunneleg kvar gong eg finne slike prosjekt her, alt er fryktelig bra tilpassa og dykk kan jo alt sjølv! Herregud så deilig det må vere Følger med på det her !!
Vegard96 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 skall følge med her likte motor romme veldig godt
///m-tech/// Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Da var nuke fuelrail modifisert og satt på, så nå er bensinsystemet komplett og tett hehe. Sveise litt eksos, så satser vi på bremsing =D
///m-tech/// Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 lenge siden det har vært noen update her nå, men kan jo fortelle at bremsing av begge bilene er utført Hadde litt problemer med min.. for liten wastegate, så ladetrykket hadde sitt eget liv + at den lada lovlig sent til å være 3,5. fant ut i ettertid at kammen hang to tenner etter på timing Sånn er det å ikke sjekke motor.. Så nå har jeg bestilt meg: *cp stempler *smidde råder *kam, stålvipper, vippelåser og fjærer fra ie *60mm wastegate +++ Min bremsa foresten 499hk og 600nm Marius fikk svært bra tall i m20'n sin! 534hk og 780nm på 1,7.. Han har blitt tvunget til å bytte clutch, hehe oppdateringer om m30 overhaling kommer etterhvert når jeg får deler
///Magnusrc Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Ser bra ut! Er selv veldig fornøyd med quartermastern min
E30m20b25 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 da blir det bygging av 730 bakstilling... blir gromt.
|Ole| Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Må legge ut MASSE bilder, skal til med det samme eg og eingang...
///m-tech/// Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Fikk bremsa motor på torsdag og lagt i bilen, kjøring på lørdag på e30meet Bremsa 736hk og 1075nm:) er kjempefornøyd med bådemotor ingressen av bilen Men vi må sette igang å få bygga om bakstillinger Om noen har bilder av oss fra lørdagen er det bare å dele med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå