stein-erik.carlsen Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hei! Har lest mye om dette nå på bla. Babybmw.net, og konkludert med at min bil med USB også allerede har den nødvendige MULF-enheten og dermed optiske ut/innganger på radioen (Professional). Noen som kan bekrefte at dette også stemmer for norske biler? Dermed trenger jeg kun å installere mikrofonen og Bluetooth antennen, i tillegg til å få kodet bilen. Spørsmålet er derfor hvem i Oslo området som koder nyere BMW, og som kan anbefales? Burde altså ikke koste all verdens å få dette på plass. Eller er jeg way off? mvh SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Det skal stemme det ja, er likt på min bil. Det skal "bare" være å kode dette, men det er ikke alltid MULF-modulene lar seg kode med vanlig kabel, så det er greit om de som gjør dette har tilgang til mer avansert utstyr (det er her det har stoppet opp for meg). Ettersom folk etterhvert fant ut at de liksågodt bare kunne bestille 6FL og enkelt ettermontere handsfree mye billigere har BMW sluttet å selge kabelen til bluetooth-antennen løst, så her er det greiest å kjøpe en uoriginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå