andreasmj Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hei alle, Nå har jeg endelig tatt steget fra Toyota Celica T-sport og over til 2010 320d xDrive! Etter saumfaring på mobile og autoscout med flere nestenkjøp, fant jeg til slutt en som hadde "alt" av utstyr her i Norge til samme pris som fra Tyskland. Legger med to "skrytebilder" Den eneste nedturen er jo at jeg endte med 163 i steder for 184hk. Nå har jeg jo to års garanti og lurer derfor på risikoen med en skikkelig tuning a.la. BSR-tuning og erfaringer rundt dette. Ellers ønsker jeg at bilen fremstår original siden jeg ønsker å oppgradere til den nye når den har fått gått et år med xdrive. Mvh andreasmj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Gratulerer med ny bil! den så pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Er den kjøpt i avd Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasmj Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Gratulerer med ny bil! den så pen ut Tusen takk Har stort sett alt jeg lette etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasmj Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Er den kjøpt i avd Oslo? Det ble den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 finfin vogn denne blir du garantert fornøyd med gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Veldig flott vogn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Gratulerer med flott vogn, og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasmj Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Tusen takk alle! Har noen med samme motor og girkasse trimmet denne? Erfaringer? Det er jo blitt en vesentlig nedgradering når det gjelder fart. Resten er bare pluss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Er det lov å spørre om pris? -bare nysgjerrig i og med at jeg har noenlunde samme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Er den kjøpt i avd Oslo? Det ble den. Ok. Jeg jobber der skjønner du. Ang trimming vil jeg jo ikke anbefale deg det. Ikke det at det ikke er holdbart, men nettopp på grunn av garantien. Ved enhver reparasjon i form av garanti skal det utføres en diagnose der det vil merkes at den evt er chiptrimmet. Da vil selvfølgelig Bavaria og BMW AG "mate" situasjonen for alt den er verdt, noe som er forståelig. Men chiptrimming er veldig enkel og grei effektøkning, så jeg ser absolutt situasjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasmj Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Er den kjøpt i avd Oslo? Det ble den. Ok. Jeg jobber der skjønner du. Ang trimming vil jeg jo ikke anbefale deg det. Ikke det at det ikke er holdbart, men nettopp på grunn av garantien. Ved enhver reparasjon i form av garanti skal det utføres en diagnose der det vil merkes at den evt er chiptrimmet. Da vil selvfølgelig Bavaria og BMW AG "mate" situasjonen for alt den er verdt, noe som er forståelig. Men chiptrimming er veldig enkel og grei effektøkning, så jeg ser absolutt situasjonen din. Da har du fire dager igjen du kan sikle på den Jeg har kommet til den konklusjon at 163hk holder lenge. Så får vi evt. se det an når garantien løper ut. Ønsker jo å få noe igjen for den en gang i fremtiden. Rart å kjøre en helt original bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasmj Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Er det lov å spørre om pris? -bare nysgjerrig i og med at jeg har noenlunde samme bil 378 000 NOK eks omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Gratulerer med flott bil! X drive systemet kommer du til å digge, foreldrene mine har en lik din da i coupe, den elsker vinterveiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Se her ja, så ut som en meget velutstyrt og riktig 3'er, med riktig drivlinje Gratulerer og velkommen til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå