Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var kjedelig. Men er det bare i innstrumentpanelet du mangler lys, heller er det i alt innvendig.?

alt ja... rakk bare å ta ut kontakten, og sette den i den nye bryteren.. så skal ta en runde i sikringsboksen også.. noen som vet hvilken kurs dette er på ?? regner med det er sammen med noe anna ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig. Men er det bare i innstrumentpanelet du mangler lys, heller er det i alt innvendig.?

alt ja... rakk bare å ta ut kontakten, og sette den i den nye bryteren.. så skal ta en runde i sikringsboksen også.. noen som vet hvilken kurs dette er på ?? regner med det er sammen med noe anna ?

Er ivertfall kun instrumentlyset som forsvinner i ene e23n min når sikringa går :P å det skjer ofte :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så virka ikke parklys på høyre side når den sto å gikk etter bytte av lysbrytern... og på en e34 jeg hadde så gikk sikring på parklys høyre side, og da forsvant også instrumentlyset... (Tror jeg... :? )

Må ta en sjekk i sikringsboksen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helland, nå må du finne frem koplingskjema og multimeter. Da finner du feilen...

ja jeg er redd for det, jeg er ikke spesielt flink med elektrisk og feilsøking på det feltet... Er uansett ett par dager igjen til jeg får den inn i verkstedet, står en annen gammel kjenning å tar opp plass for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

her har det stått stille mens jeg har klargjort e28 for salg.. Men den er nå solgt, så når kjærringa drar tilbake på skole på januar, så blir det nok fart i sakene her også :)

Vil ønske alle sammen ei god jul, og ett godt nytt år ! :)

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg hadde gjort meg fortjent til en (H)Julegave til meg selv i år ;)

Kjekt å ha med tanke på at denne også skal til biltilsynet på kontroll/førstegangsregistrering på nyåret. Slipper å kjøre på prøveskilt :)

2012 Hss Indespension biltralle :)

Måtte ikke dra lengre enn til Trondheim for å få henta den, så 1. Juledag dro jeg og Akmadden, og sondreh innover :)

IMG_0876.jpg

Pitstop på Esso sandmoen :)

IMG_0877.jpg

4,9 meter innvendig, og totalvekt på 2700kg :)

IMG_0878.jpg

IMG_0880.jpg

flytta reservehjul, og ettermontert stroppekasse :)

IMG_0883.jpg

IMG_0882.jpg

Fortsatt god jul folkens :) har endelig fått "juleferie" fra idag, og helt til mandags kveld ;)

Mvh Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant ut at jeg likså greit kan få i en som er nesten ny, isteden for å bruke 15-20k på en fra 95 som er oppbrukt, og retta flere ganger!

Tror den har lov til å trekke 2000kg, men husker ikke helt i farta, den er ihvertfall grei å kjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har rett og slett ikke hatt tid til denne i det siste, men nå har jeg endelig fått begynt litt..

Bytta lysbryter, (takk til bmwtussan for ekstrem tålmodighet) ;)

og en sikring, så nå har jeg instrumentlys og alle parklys!! :)

IMG_0931.jpg

IMG_0937-1.jpg

IMG_0930.jpg

IMG_0934-1.jpg

IMG_0935-1.jpg

begynt og dele hartgehjula :)

IMG_0936-1.jpg

IMG_0937-1.jpg

IMG_0938.jpg

IMG_0939.jpg

IMG_0940.jpg

delt en framfelg..

såå, en bakfelg..

IMG_0941-1.jpg

IMG_0943.jpg

tror jeg har bestemt meg, for å montere 3" ringene sammen med 6,5" tønner, og ha foran..

og kjøpe nye 4" ringer, og montere de med 7" tønner for å ha bak...

kom gjerne med innspill !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...