Tzunami Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Blir den clean og lav eller hva er planen? jeg skulle fått den så org som mulig, bare grom eksos, lav og med tøffe felger.. Og dratt på oldschool kjørehansker hver gang den skulle luftes
helland Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Blir den clean og lav eller hva er planen? jeg skulle fått den så org som mulig, bare grom eksos, lav og med tøffe felger..Og dratt på oldschool kjørehansker hver gang den skulle luftes Den blir nok lav, og 17" felger, litt custom men skal ikke jåles opp nei skal lakkes og bytte div, men usikker enda.. motorbytte er ikke usannsynlig
challenger Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Har noen / vet noen av noe av det jeg mangler, ta kontakt på PM -Taktrekk -Dørpanel uten fullt av høytalerhull (se type på bilde lengre ned) -Lokk til sikringsboks -Rele under rattstamme ( bilde kommer ) -Facelift framskjerm -Trekk til sideputer på førerstol (Likt på e28/e30??) -Varmeapparatmotstand ? (går kun på fullt) -Instruksjonsbok -Av på bryter for el vinduer (ligger under rattstamme) -Grøftelys og fester for disse -Elnett motor m30b34 Bilder fra idag.. Hadde vært kjekt om noen kunne svart meg på hva som er til hva her også [ Bilde ] [ Bilde ] Mvh Stig Gratulerer med prosjektbil E24! Flere av delene du lister er fortsatt tilgjengelig nytt fra forhandler eller ettermarkedsleverandører. Her er linker til beskrivelse av sikringer og relèer på en 1985 modell, muligens noen mindre forskjeller fra din boks. Ta en kikk (ignorèr reklame pop-up); http://countchocula1.stormpages.com/bmw/etm102.htm og http://countchocula1.stormpages.com/bmw/etm102a.htm Her ligger en utfyllende elektronikk feilsøking for 1985: http://countchocula1.stormpages.com/bmw/ETMindex.htm Lykke til!
helland Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Takker for det ! Men jeg tror ikke det stemmer, for når jeg tar ut sikring nr 11, så kommer el-rutene bort.. og Ifølge skjemaet er det Fuel/Engine electronics !
Lamek Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Les her ang kjørecomp viewtopic.php?f=6&t=222154&start=45
challenger Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Det var det jeg hadde å bidra med i farta. Jeg fikk Autozentrum til å bestille ny instruksjonsbok på engelsk til min, den kostet bare ca. kr. 150,-. Sikringsboksen er beskrevet i detalj der, men ikke relèene.
helland Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Det var det jeg hadde å bidra med i farta. Jeg fikk Autozentrum til å bestille ny instruksjonsbok på engelsk til min, den kostet bare ca. kr. 150,-. Sikringsboksen er beskrevet i detalj der, men ikke relèene. hadde vært greit med oversikt over det ja
bmwtussan Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Jeg skal ta og dra til bilen min i morgen og ta bilde av sikringene i instruksjonboken, så sender jeg på meld til deg. "Kom meg ikke inn på lageret i helgen."
helland Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 supert, har ikke fått gjort noe med bilen nå i helgen.. Men håper å få litt tid i morgen eller tirsdag
helland Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Finner du ikke info på nettet? Takker for det ! Men jeg tror ikke det stemmer, for når jeg tar ut sikring nr 11, så kommer el-rutene bort.. og Ifølge skjemaet er det Fuel/Engine electronics !
bmwtussan Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Her har du et bilde av sikringene. 83 mod 635csi
helland Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 sikring nr 11 står det kraftstoffpumpe... men når jeg tar ut den til meg, så slutter elrutene å virke ...
bmwtussan Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Kanskje det har vært noen tidligere og koblet om på ting. Jeg er så dårlig i tysk at jeg fant ikke ut hvilken sikring som går til vinduene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå