jonas1/// Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Som sagt vurderer jeg å selge om jeg får det jeg vil ha for bilen Mye gjort med denne bilen, veldig fast og fin å kjøre. Lav km 155K Se linken i signaturen min for mer info og bilder Pm om du lurer på noe Pris setter jeg på 85 000,- Ellers kan den byttes i e30 facelift da det sannsynligvis blir neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveerlend Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Interessert i innbytte i strøken endurosykkel på hvite skilt? Send PM isåfall, så kan du få bilder og mer info. du får selfølgelig et mellomlegg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andershaneborg Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 hei er interisert i bilen hva er fargekoden på bilen hva er siste prisen u skal ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andershaneborg Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 hei er interisert i bilen hva er fargekoden på bilen hva er siste prisen u skal ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 hei er interisert i bilen hva er fargekoden på bilen hva er siste prisen u skal ha ? prisen står nederst i annonsa. 85.000 har han satt den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Interessert i innbytte i strøken endurosykkel på hvite skilt? Send PM isåfall, så kan du få bilder og mer info. du får selfølgelig et mellomlegg fra meg. Nei desverre hei er interisert i bilen hva er fargekoden på bilen hva er siste prisen u skal ha ? Fargekoden er 302 madeiraschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Vinterhjul på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Ja har noen orginale 15" felger med noen piggdekk på som mangler endel pigg. Men har ikke hatt disse montert etter montering av coilovers så kan være di må spaces ut for å gå på. Men håper jo at ingen vil bruke den på vinteren ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Okei Haha, nei får ikke tro det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Ingen som kunne tenkt seg pen e36? Har lyst på nytt prosjekt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Hvilken tenker du på da? Jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 hei er interisert i bilen hva er fargekoden på bilen hva er siste prisen u skal ha ? Er sånn pakistanerne pruter på mail det der. Ring han så tar du det derfra Er sånn man blir enige om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hvilken tenker du på da?Jo takk På første bildet minnet den om Carlhaakon sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Jeg har E30 stående jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå