Gå til innhold

Bristolgarasjens E39 M5 - "Driftlimmo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett bremsetallene når visningen på X-aksen er satt til turtall og ikke fart på hjulene?

På den dynojet-benken som jeg bruker så viser den mer hk når visningen er satt til "speed".. :)

Har ikke noe greie på bremsebenker, men skulle det vise seg å være enda mer hk i bilen så klager jeg jo ikke på det :)

Skrevet

Har du sett bremsetallene når visningen på X-aksen er satt til turtall og ikke fart på hjulene?

På den dynojet-benken som jeg bruker så viser den mer hk når visningen er satt til "speed".. :)

Har ikke noe greie på bremsebenker, men skulle det vise seg å være enda mer hk i bilen så klager jeg jo ikke på det :)

Da blir det motsatt i så fall ;-) Altså mindre Hk, men det duger nok MER enn nok uansett :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Aaah. Finnes det noen tråd på den?

Sorry for O.T!

Skjer det noe her fortiden da? Ser igrunn ut som et morro prosjekt :)

Skrevet

Hei folkens!!

Har vært rolig her i det siste. I påvente av at "Gurken" skal få tid til å skru litt, så har limmo'n stått rolig. Helgen 26/27 januar blir det skruing! Da skal alle stag og alle foringer i understellet byttes ut. 900hk CNS Clutch skal også inn. Etter clutchmontering må clutch kjøres inn. ca 1000km. Dette vil blir gjort på gate under "normalt bruk". Derfor blir ikke bilen ribbet og rigget som racer før dette er gjort.

Bildene av noen av understellsdelene: (flere har kommet på plass etter at bilde er tatt)

pnanwq7hrm5o3rn1s8k2.jpg

K-Sport coilovers:

m6qmynn95bv9hzcic7kt.jpeg

CNS Clutchkit:

nf10k9gxwnwebpoz85iv.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...