///Mr.X Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Godt å ha deg frisk og 'oppdaterbar' igjen dette blir knall B.!!
KingB Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Fin kurve og freshe hjul! Likte du hjula? Kjøpe?
Kristian Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Fin kurve og freshe hjul! Likte du hjula? Kjøpe? Vi tar det på fb
Jørgen-A Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 rå vågn dette nå ja:-) ang driverkstap så har di vel bremsa bilen org og gått ut fra att den har 400hk i motoren org. så da skal det stemme rimelig bra.
M3 Yngve Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Tøft Men hvordan kan du "leve" med den ex tanken da ?
KingB Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Tøft Men hvordan kan du "leve" med den ex tanken da ? I'm a survivor vettu
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 [ Bilde ] Har du sett bremsetallene når visningen på X-aksen er satt til turtall og ikke fart på hjulene? På den dynojet-benken som jeg bruker så viser den mer hk når visningen er satt til "speed"..
KingB Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Har du sett bremsetallene når visningen på X-aksen er satt til turtall og ikke fart på hjulene? På den dynojet-benken som jeg bruker så viser den mer hk når visningen er satt til "speed".. Har ikke noe greie på bremsebenker, men skulle det vise seg å være enda mer hk i bilen så klager jeg jo ikke på det
JE Motorsport Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Har du sett bremsetallene når visningen på X-aksen er satt til turtall og ikke fart på hjulene? På den dynojet-benken som jeg bruker så viser den mer hk når visningen er satt til "speed".. Har ikke noe greie på bremsebenker, men skulle det vise seg å være enda mer hk i bilen så klager jeg jo ikke på det Da blir det motsatt i så fall Altså mindre Hk, men det duger nok MER enn nok uansett
Kristian Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Er det denne som har fått camofolie ? Nei, det er en lokal bil her.
matsi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Aaah. Finnes det noen tråd på den? Sorry for O.T! Skjer det noe her fortiden da? Ser igrunn ut som et morro prosjekt
KingB Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Hei folkens!! Har vært rolig her i det siste. I påvente av at "Gurken" skal få tid til å skru litt, så har limmo'n stått rolig. Helgen 26/27 januar blir det skruing! Da skal alle stag og alle foringer i understellet byttes ut. 900hk CNS Clutch skal også inn. Etter clutchmontering må clutch kjøres inn. ca 1000km. Dette vil blir gjort på gate under "normalt bruk". Derfor blir ikke bilen ribbet og rigget som racer før dette er gjort. Bildene av noen av understellsdelene: (flere har kommet på plass etter at bilde er tatt) K-Sport coilovers: CNS Clutchkit:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå