Rayen Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Gromme deler dette liker vi synes det var vittig hvor ivrig du var på budrunden på hundebæsj plukkeren på gatebilfilmen, haha
JE Motorsport Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Ser jo ut som Gurken nesten skrur i fin stasen Me glær oss B
KingB Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Da fikk vi gjort litt jobb i helgen. Takk til "Gurken" for lån av verksted og ellers uvurderlig hjelp! Siden forrige eier (les: det tyske svinet) hadde dratt i filler alle gjengene til bunnpluggen i bunnpanna, så ble det raskt avgjort at det var like greit å bytte bunnpanna. Som sagt, så gjort! Deretter plukka vi ut girkassa og monterte 900hk clutchkittet fra CNS. Enkeltmasse svinghjul, forsterka trykkplate og lamell med et eller annet spesialbelegg på Samtidig med clutchbyttet, ble alle foringer og overføringsdeler til girspak byttet. Og selvsagt ble det montert UUC DSSR stag for mest mulig tight og presis spakfølelse: Videre byttet vi stabstagforinger og lenkearmer bak. Her byttet vi til nye originale foringer sammen med forsterkede braketter fra "Beast Power" Traversforingene sto så for tur. Dette er en stor operasjon dersom du ikke har det rette verktøyet. Takket være Svein Jensen Bilverksted, hadde vi selvsagt utstyret på plass! Alle 4 foringene ble byttet til nye originale, da dette er det beste tilgjengelige produktet på markedet: Tilslutt byttet vi også fremre bærearmer, motorfester, girkassefester, fremre lenkearmer og bensinfilter. Brått ble det sent på kvelden. Så vi pakket sammen og startet innkjøringen av ny clutch. Clutchen skal kjøres inn ca 800km ved "normal bykjøring". Ingenting passet da bedre på en lørdagskveld enn å hilse på rånerene på hhv Esso Ryen, Shell Strømmen, Lillestrøm og Drammen. 200km done, 600km to go!
lasseln Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Looking good! Hyggelig med storfint besøk på lørdagskvelden
norbakken Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Dette så da veldig bra ut! Gleder meg til å se deg herje rundt på banen
Tzunami Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Også sa du ikke fra lasse? Hva kostet x-pipe'n og clutchkittet? tenkte å handle inn clutch så jeg har når min ryker, for den er ikke helt ny lenger, også frister det med litt mere lyd, men har ikke cash til nye bakpotter enda
KingB Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Også sa du ikke fra lasse? Hva kostet x-pipe'n og clutchkittet? tenkte å handle inn clutch så jeg har når min ryker, for den er ikke helt ny lenger, også frister det med litt mere lyd, men har ikke cash til nye bakpotter enda Clutchen koster $2199,- nå på tilbud. Tror den havnet totalt med frakt og toll på ca kr15000,- Sjekk ut: www.cnsracing.com Supersprint X-pipe koster veiledende: kr2869,- + mva Men dersom du sliter med penger, så er det jo bare å handle rør og 2 universalpotter på Torshov Bilrekvisita. Tipper du havner på totalt 2 lapper for eksosanlegg da. Blir grom låt i det også
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Også sa du ikke fra lasse? Hva kostet x-pipe'n og clutchkittet? tenkte å handle inn clutch så jeg har når min ryker, for den er ikke helt ny lenger, også frister det med litt mere lyd, men har ikke cash til nye bakpotter enda Clutchen koster $2199,- nå på tilbud. Tror den havnet totalt med frakt og toll på ca kr15000,- Sjekk ut: http://www.cnsracing.com Supersprint X-pipe koster veiledende: kr2869,- + mva Men dersom du sliter med penger, så er det jo bare å handle rør og 2 universalpotter på Torshov Bilrekvisita. Tipper du havner på totalt 2 lapper for eksosanlegg da. Blir grom låt i det også Tror nok heller jeg lar det være enn å begynne med hjemmemekka eksosanlegg, er jo grom låt i det fra før av Men takk for hjelp anyways! kan jo hende jeg spanderer på meg x-pipe etterhvert
lasseln Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Også sa du ikke fra lasse? Jeg var på Strømmen da Kongen og Gurken rulla opp, rakk ikke å samle troppene
Danielk Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Meget gromt prosjekt. Og lyden er til å få hakeslep av...
KingB Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Meget gromt prosjekt. Og lyden er til å få hakeslep av...
KingB Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Alle tøffe biler må ha målere, og jammen dukket det opp en pakke her i dag også ProSport Digital Series med hhv: Oljetemp, Oljetrykk, Vanntemp, Kompressorboost og Volt
Kristian Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Blir grisete dette sjef! Gleder meg til å få sitte på fanget og styre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå