KingB Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 ...har ikke skilter jeg heller, men finnes verksredsskilter:) Flott! Da skaffer du det for meg!
lasseln Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Siden Kongen klager så fælt over at jeg enda ikke har lagt igjen en hilsen i dagboken hans så får jeg vel gi etter for maset! Kan med det samme meddele at lyden i bilen er helt grotesk etter bytte av eksos. Bulder og snerr av en annen verden, absolutt ikke egnet for gatebruk, men for banebruk derimot, helt fantastisk
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Skulle gjerne skaffet deg også Kan hende jeg svipper innom en tur i morgen, må jo se og høre den groteske lyden
Henrik... Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Rå lyd! Grom eksos gjør underverker! Får ta et M-treff i byen til sommern, ser ut som det er noen av dem her
JE Motorsport Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 FET lyd King B;-) Skal du gjøre noe med innmaten i motoren i forbindelse med pressa?
KingB Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 FET lyd King B;-)Skal du gjøre noe med innmaten i motoren i forbindelse med pressa? Takk takk! Innmaten forblir org. Flere som har dette oppsettet med org innmat. Jeg får med mitt oppsett ca 550-570 hk. Andre har bremset 650hk med andre dyser, sprut og E85 uten problemer! Satser på at dette oppsettet blir skuddsikkert så turtallsperra kan banke rundt banen år etter år
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 svima.. skal du ikke montere pressa selv??? er kremjobb jo, kunne bare ringt meg
KingB Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 svima.. skal du ikke montere pressa selv??? er kremjobb jo, kunne bare ringt meg Fikk montering drittbillig. Jeg orker ikke og du har ikke tid
Evenol Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Tøft! Bilen så meget bra ut. Hvor langt har den gått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå