Gå til innhold

Bristolgarasjens E39 M5 - "Driftlimmo"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hm, dette er vel fortsatt dobbelmassesvinghjul? Bare en godt forbedra og litt letta versjon.

Neida, dette er enkeltmassesvinghjul, men med samme størrelse som et dobbelt. En massiv del!

sikker på det? på bilde ser det også ut som et dobbelmasse svinghjul

- .......Unlike the competitor clutches which include a lightweight and noisy (gearlash) flywheel, the CNS Racing kit includes a lightened dualmass flywheel which offers ZERO gearlash/rollover noise just like the OEM setup.

Skrevet

Det kan se ut som dette fordi e39m5 har sensorer på girkassa ( derfor det er to sett med tenner )

startkransen er montert for seg selv, derfor ser det ut som et dobbelmasse svinghjul.

Skrevet
Hm, dette er vel fortsatt dobbelmassesvinghjul? Bare en godt forbedra og litt letta versjon.

Neida, dette er enkeltmassesvinghjul, men med samme størrelse som et dobbelt. En massiv del!

- .......Unlike the competitor clutches which include a lightweight and noisy (gearlash) flywheel, the CNS Racing kit includes a lightened dualmass flywheel which offers ZERO gearlash/rollover noise just like the OEM setup.

200% sikker! Dette clutchkittet er ikke kjøpt ved en tilfeldighet! :)

Skrevet

Her går det for framover ser jeg. Klar lenge før sesongen du jo :) Det lille jeg fikk prøvd S62'n jeg hadde virka det som det var greit med moment i dem. Med litt lett bris i innsuget i tillegg tror jeg ikke du trenger å sparke clutch for å få den ut i sladd.

Skrevet
Dette blir bra ! ka vekt havner du på etter litt slanking trur du ? :)

Tipper Bjørnar kan komme seg ned på 75kg hvis han er litt forsiktig med juleribba og marsipanen :-);-) Bilen derimot...

Skrevet
Dette blir bra ! ka vekt havner du på etter litt slanking trur du ? :)

Tipper Bjørnar kan komme seg ned på 75kg hvis han er litt forsiktig med juleribba og marsipanen :-);-) Bilen derimot...

Den dagen bjørnar bikker 75kg skal jeg rygge rundt rudskogen ;)

Skrevet
...Det lille jeg fikk prøvd S62'n jeg hadde virka det som det var greit med moment i dem. Med litt lett bris i innsuget i tillegg tror jeg ikke du trenger å sparke clutch for å få den ut i sladd.

Særdeles godt moment! Snakka med ESS i dag. De regner med å benke bilen i morgen. woohoo :)

Uffa meg så fet dette blir... Tror nesten eg gleder meg mer en deg til og få sett hvordn dette virker.. Hehe

Skjønner jeg godt! Du skal jo kopiere min bil :) 5-Series it is!

...Den dagen bjørnar bikker 75kg skal jeg rygge rundt rudskogen ;)

Mohahaha, da skal du få slippe å rygge Basse :)

Skrevet

denne blir rå, må få ut benkepapirer også da :) når eg får min te å gå skikkelig så blir det muligens et slikt sett på min også. spent på effektkurve og moment du får

Skrevet
denne blir rå, må få ut benkepapirer også da :) når eg får min te å gå skikkelig så blir det muligens et slikt sett på min også. spent på effektkurve og moment du får

Eeehh liker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...