M|Fjeld Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 E30en er nedprioritert, lange dager på jobb. Lastebilen krever sitt stell den og, så mye av fritida går her.. Fikk montert 5" rakrør på den i helga da, herrejesus for en lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 dislike! Gi kjærligheten din til e30en din, ikke vær utro mot den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Får se om jeg henter en sårt tiltrengt girkasse neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Da har det skjedd litt i det siste! Fikk handla 5trinns girkasse, 328 mellomaksel og spakstell av en hyggelig kar fra Stavanger som kom hit med delene Så nå er motor og drivlinje komplett, mangler bare grenrør og radiator. Noen som har dette? Koed har, men gidder ikke å betale 3x av hva motoren kosta meg for noen grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Da er x5 grenrør bestilt og på vei fra statene! Begynner å dra seg til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Nice! Det her blir bra! Gleder meg noe sykt til og se oppstarten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 ojojoj dette her blir spennende , skulle hatt en garasje og prosjektbil jeg og ass. gleder meg til oppstart av beistet når den tid kommer og husk film da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Nice! Endelig er du igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Tøft Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 10 dager på overtid nå frøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Håper for din del at du bare er treig med forumsoppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Håper for din del at du bare er treig med forumsoppdatering Skjer ikke så veldig mye med bilen om dagen, men bestilte x5 grenrør forrige uke som kom nå på mandag! Handla også ny olje til motor, gir og diff idag 10 dager på overtid nå frøken.. vet gjør så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Okey.. Nå mangler jeg bare en e30 girkassetravers for å få start på dritten! Hvem i Akershus kan selge dette til meg imorgen/søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hvor mye mere må til etter det da? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Eg trur eg har ein liggende, skal sjekke imorgen. Men er ikkje i akershus desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå