haybimmsen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Går fort i svingene her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Noe må da skje Hadde ikke noe anna valg heller, Nytern skal ha motordela sine Edit: nei han maser ikke, men er greit å få det gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Issa då, nytern kan vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hehe, ja! Han kan ikke bruke disse delene til Ladaen sin likevel Du trenger dem til å bygge 324td i stede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Ja du får passe på så du ikke snytern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Om noen har en fungerende motor liggende å slenge(østlandet) som de vil bli kvitt så ta kontakt. Mildt sagt drit lei av å dytte på bilen rundt omkring! Har et sett BBS rz felger å bytte i om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Da har svingt meg litt rundt igjen Det første jeg gjorde var å lakkere opp lykteringene igjen. På E30 skal lykteringene være svarte Nb: Hvis været er kaldt, legg lakkboksen i varmt vann før bruk. Fungerte ypperlig Før Tid for lakk Etter Frontplata på bilen har sett sine bedre dager. Rusten og fæl samt noen stygge bulker.. Da var det bare å finne frem hammern! Skal få seg et par strøk til imorgen Til mandagen hentes ny motor Over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Nice Hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 M20B25 Ikke super sprekt, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Grom lyd da. Skal du få det godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Meget grom lyd! Har hatt mye m20 før, og er ikke til å stikke under en stol at den lyden er helt fantastisk Nja.. Har ikke tenkt på det, i første omgang skal jeg få m20 nedi og få fyr på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 venter i spenning nå å nå håper jeg du fullfører skikkelig her fjeld før du eventuelt kvitter deg med bilen igjen. ta ting skritt for skritt så kan det bli bra til slutt. du har en tendens til å bytte biler og planer oftere enn det jeg fyller bensin på min. ha en fast realistisk plan og fullfør og gjør ting litt over tid. får følge med å se hva det blir av denne tralla etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Takk! Det varmer Og det blir bil skal du se! du har en tendens til å bytte biler og planer oftere enn det jeg fyller bensin på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Yess, hold fast på denne, det er et bra objekt, ikke drømm om andre biler nå, stå på så blir denne bra, så ser vi den på e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Den skal beholdes. Rust er min værste fiende, og ettersom det ikke er noe alvorlig å finne er det veldig bra Kommer på e30meet også, okke som den må kjøres på henger eller for egen maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå