Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe må da skje ;) Hadde ikke noe anna valg heller, Nytern skal ha motordela sine :P

Edit: nei han maser ikke, men er greit å få det gjort:)

Skrevet

Om noen har en fungerende motor liggende å slenge(østlandet) som de vil bli kvitt så ta kontakt. Mildt sagt drit lei av å dytte på bilen rundt omkring!

Har et sett BBS rz felger å bytte i om interesse :)

Skrevet

Da har svingt meg litt rundt igjen :)

Det første jeg gjorde var å lakkere opp lykteringene igjen. På E30 skal lykteringene være svarte ;)

42wdpnpbd5vbrdwzls8x.jpg

Nb: Hvis været er kaldt, legg lakkboksen i varmt vann før bruk. Fungerte ypperlig :)

d2vkf6ltl57vm2w5y29y.jpg

Før

010.jpg

Tid for lakk :)

024.jpg

026.jpg

Etter :)

011.jpg

Frontplata på bilen har sett sine bedre dager. Rusten og fæl samt noen stygge bulker..

013.jpg

Da var det bare å finne frem hammern!

016.jpg

Skal få seg et par strøk til imorgen :D

018.jpg

022.jpg

Til mandagen hentes ny motor :D

Over og ut!

Skrevet

Meget grom lyd! Har hatt mye m20 før, og er ikke til å stikke under en stol at den lyden er helt fantastisk 8)

Nja.. Har ikke tenkt på det, i første omgang skal jeg få m20 nedi og få fyr på bilen :)

Skrevet

venter i spenning nå å nå håper jeg du fullfører skikkelig her fjeld før du eventuelt kvitter deg med bilen igjen. ta ting skritt for skritt så kan det bli bra til slutt.

du har en tendens til å bytte biler og planer oftere enn det jeg fyller bensin på min.

ha en fast realistisk plan og fullfør og gjør ting litt over tid.

får følge med å se hva det blir av denne tralla etterhvert.

Skrevet

Takk! Det varmer :) Og det blir bil skal du se! ;)

du har en tendens til å bytte biler og planer oftere enn det jeg fyller bensin på min.

:lol::mrgreen:

Skrevet

Den skal beholdes. :) Rust er min værste fiende, og ettersom det ikke er noe alvorlig å finne er det veldig bra :D

Kommer på e30meet også, okke som den må kjøres på henger eller for egen maskin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...