Gå til innhold

Fjeld's e30 340i v8

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har jævla kuk lnf fi##e område her jeg og. Får ikke bygge, må søke disp som egentlig ikne er noe vits siden de prioriterer søkere med behandlingsfrist.. Forbanna byråkrat rotter.

Aah.. Føler med deg ! :( Ja helvete ta dette jævla byråkratiet, men ikke gi deg! De lar det nok gå gjennom tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg garasjen! Fyyyy fader så deilig! :D

Edit: - og for et flott bilde på medlemskortet eller hva det er fornoe da :mrgreen:

Takkekort! 8) E30Meet er veldig glade for de som kjøper stash av oss slik at vi kan arrangere E30Meet! :)

:headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt idag og!

f93c9nca2st5p9pxv457.jpg

pjes5zd5vyrj9pyri6vg.jpg

uebxwsrldmt9my8em8wq.jpg

1r0mzkuq0e1nv28jhd7y.jpg

E30en endelig fått sin plass i garasjen! :D :D :D Godt å vite at den står tørt og varmt resten av året :)

Tømte også tanken når jeg først var igang, drivstoffrøra er blåst rene og alle slanger er byttet med nye :)

lhh6ezvdk913fj0djt9o.jpg

vr8read8vym0igi4wdyh.jpg

ukog0f9qdvmfrxt9ut1y.jpg

Meg liggende i en søledam av diesel og vann :P Ble litt søl når tanken ble tømt :P

ujw6ob0cp5x3qoqxv37v.jpg

Gjenstår en god del arbeid igjen før bygget er ferdig.

Men et par spørsmål! Motoren er koblet opp og alle jordingspunkt er koblet til, men ingenting skjer når jeg vrir om nøkkelen... Hva skjer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig med egen garasje!!!!!! ;Må være beste følelsen evver!! :D

#Den følelsen( :mrgreen:) er veldig god skal jeg si deg!!! 8) Har lengta lenge etter det her! :D

9bkp8qcrzvkv9b9x9l6d.jpg

Kveldens tidsfordriv har vært særdeles moro :headbang::-D Enkelte steder med opptil 40cm puddersnø! Lykke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...