e30meet Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Misunner deg garasjen! Fyyyy fader så deilig! Edit: - og for et flott bilde på medlemskortet eller hva det er fornoe da Takkekort! E30Meet er veldig glade for de som kjøper stash av oss slik at vi kan arrangere E30Meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Ahaaaa Skal legge igjen noen dollars hos dere jeg også, men akkurat nå har s4'n vært på hovedservice slik at jeg ikke har så veeeldig mye penger å leke med denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har jævla kuk lnf fi##e område her jeg og. Får ikke bygge, må søke disp som egentlig ikne er noe vits siden de prioriterer søkere med behandlingsfrist.. Forbanna byråkrat rotter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Misunner deg garasjen! Fyyyy fader så deilig! Edit: - og for et flott bilde på medlemskortet eller hva det er fornoe da Hehe, den blir nok bra ja Takk! Takkekort som E30Meet sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har jævla kuk lnf fi##e område her jeg og. Får ikke bygge, må søke disp som egentlig ikne er noe vits siden de prioriterer søkere med behandlingsfrist.. Forbanna byråkrat rotter. Aah.. Føler med deg ! Ja helvete ta dette jævla byråkratiet, men ikke gi deg! De lar det nok gå gjennom tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Misunner deg garasjen! Fyyyy fader så deilig! Edit: - og for et flott bilde på medlemskortet eller hva det er fornoe da Takkekort! E30Meet er veldig glade for de som kjøper stash av oss slik at vi kan arrangere E30Meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Da har det skjedd litt idag og! E30en endelig fått sin plass i garasjen! :D Godt å vite at den står tørt og varmt resten av året Tømte også tanken når jeg først var igang, drivstoffrøra er blåst rene og alle slanger er byttet med nye Meg liggende i en søledam av diesel og vann Ble litt søl når tanken ble tømt Gjenstår en god del arbeid igjen før bygget er ferdig. Men et par spørsmål! Motoren er koblet opp og alle jordingspunkt er koblet til, men ingenting skjer når jeg vrir om nøkkelen... Hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Tomt på omformeroppsamlingsgnistfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Er ikke mulig å få en kopi av den søknaden deres vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 så deilig med egen garasje!!!!!! ;Må være beste følelsen evver!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Tomt på omformeroppsamlingsgnistfanger? Hæ? Skjønte ikke Og søknaden vår kan du nok ikke få nei, er far sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 så deilig med egen garasje!!!!!! ;Må være beste følelsen evver!! #Den følelsen( ) er veldig god skal jeg si deg!!! Har lengta lenge etter det her! Kveldens tidsfordriv har vært særdeles moro Enkelte steder med opptil 40cm puddersnø! Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Men hvordan har du gjort det med hjerne osv da fjeld? Kan vell ikke være likt det vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Hjerne fulgte med m20en Får forske litt på det imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Bytta kassa og? Kan jo være no automatkassegreier som ikke lar motoren fyre hvis kassa ikke står i Park? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå