Hanspolden Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 får ikke toppakninga før på tirsdagen...
ulriksen Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 får ikke toppakninga før på tirsdagen... ok venter og følger med
kvammis Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Har du sjekket at toppen er rett ? Litt kjedelig å montere sammen også lekker det fortsatt..
tordah Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 sjekk også etter sprekker Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hanspolden Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 nei, men jeg kan ta og planfrese den? nei, men ser jeg sprekker med øynene eller hva bruker du? 4 sylindren tenner 1342, så hvordan tenner en 6 sylinder? 153624?
Hanspolden Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Ja. Du skal egentlig bruke denne til å montere/demontere vanosenheten. Demontere går fint uten, montere korrekt derimot uten det verktøyet kan bli en liten nøtt. For å ikke snakke om det å teste korrekt innstilling av vanos når du har montert. Dette gjøres med å sette trykkluft der hvor oljetilkoblingen er og så aktivere solenoiden med strøm. Forflytnningen av homeposisjons giveren skal være minst 8,5mm i x-retning. Kan du gi meg en litt mere grunndig forklaring på hvordan jeg stiller inn vanosen?
Hanspolden Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 kass moment skal strekk boltene og boltene som fester kammenakslingen festest med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå