haugen1 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 er ikke så gale da er vell 8mm ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Her går det ganske sakte for tiden har fått ribbet det meste i motor rom bare. Men trengerven dele bil chassi Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hyggelig å hilse på deg på lørdag. Dere kom dere hjem med fullt lasta Caddy? Har vel nevnt det før i trådene dine, men har virkelig sansen for bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Her går det ganske sakte for tiden har fått ribbet det meste i motor rom bare. Men trengerven dele bil chassi Sent from my iPad using Tapatalk HD hva trenger du av deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 trenger deler til torpedo vegg hullet til rattstamme. trenger side vegg som er atme batteri i hjulhus og andre siden som er ved spylerveske tank og på motsatt side av den elr på utsiden sitter skjerm feste så trrenger disse stålbitene og begge hjørner på vindus karm. trenger også fester osv til vindusvisker mekanisme som er arme vifta og korekt posisjon. skulle også hatt en strøken støydempe matte i motor rommet til hele torpedoveggen noen som kan hjelpe meg og anskaffe dette? Med andre ord lett og hat et chassi Går veldig tregt her for iden med tanke på at det har vært endel reising i jobb fortiden. fått tatt ut ABS pumpe og rør så er vell klart til og begynne å ta den lille rusta som er på den Holder også på og lage bil vippe som jeg begynte på igår....håper og bli ferdig i helga med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Hyggelig å hilse på deg på lørdag. Dere kom dere hjem med fullt lasta Caddy? Har vel nevnt det før i trådene dine, men har virkelig sansen for bilene dine hei igjen. hygelig og hilse på deg og. altid artig og møte andre med samme innteresse ja men ble sent som vanlig så ble det en snurr igjen når jeg var ute ilag med thomas og caddyn gikk ikke akruart fort hjem. dekka ble nesten flat så måtte fylle over 4pund i de. takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 E46 stash? Ser ut som m3 bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Stemmer det og komplett m3 understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 har trolig torpedovegg ifra e28. men om den er tror jeg ikke, men høla til rattstamme osv er da det.. er ifra en 524td. står i sødalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Oppe hos Halfdan ? Den bilen som en knust veldig og kappet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 nei, en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Hyggelig å hilse på deg på lørdag. Dere kom dere hjem med fullt lasta Caddy? Har vel nevnt det før i trådene dine, men har virkelig sansen for bilene dine hei igjen. hygelig og hilse på deg og. altid artig og møte andre med samme innteresse ja men ble sent som vanlig så ble det en snurr igjen når jeg var ute ilag med thomas og caddyn gikk ikke akruart fort hjem. dekka ble nesten flat så måtte fylle over 4pund i de. takk for det Håper du mener over 40 pund... For 4 pund var ikke all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 40 ja ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Her går det ganske sakte for tiden har fått ribbet det meste i motor rom bare. Men trengerven dele bil chassi Sent from my iPad using Tapatalk HD hva trenger du av deler ? Hva skal du ha for at jeg kan kappe ut det i treng da Morty?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 om du kommer i morra, så kan vi bli enige. da denne skal fort bort, jeg driver å skal ta ut det jeg trenger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå