haugen1 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Snart sommer var og fikk tatt trekket av bmw'n idag og kjørt den ned på verksted.....da er d bare og gruble på oljetrykk :/ Noen som hver hvilket trykk det skal være på en slik s50b30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Nå er vist bilen ferdig rust sveiset ) bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 D var fort gjort! Hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Her er litt bilder av ferdig sveiset bil ) Ikke akurat verdens beste bilder men resultatet var veldig bra og hele bilen er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ser bra ut ta du må huske og behandle stålet skikkelig med bra produkter så ikje rusten kommer igjen. Men bare et tips, jeg villa ha fjerna all understellsmasse i innerskjermer. Gjemmer seg som oftes en god del rust der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ser bra ut! Plan for fargevalg på denne? Ville godt for rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein E Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Pene biler du har Haugen!ta den me på jobb å få den sandblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Ser bra ut ta du må huske og behandle stålet skikkelig med bra produkter så ikje rusten kommer igjen. Men bare et tips, jeg villa ha fjerna all understellsmasse i innerskjermer. Gjemmer seg som oftes en god del rust der! Ja ble bra dette ja blir epoxy primer og myyye lin olje mente han som gjor jobben va best Tror ikke det er noe rust der siden det ikke ser ut til at bilen er tectylert før. Han som gjor jobben som har funnet ut alle plasser fant mer han en hva jeg gjor. Men hvet aldri da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Ser bra ut! Plan for fargevalg på denne? Ville godt for rød Jepp blir orginal farge alt er inn kjøpt fra Polen billig Standox lakk der + at det ikke er vann basert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Pene biler du har Haugen!ta den me på jobb å få den sandblåst. Takk Svein. På Brunvoll du mener? Hvem Svein er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein E Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ja på Brunvoll. Holder til i slipebua:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Hadde bursdag idag å fikk ei rå kul kake med dama mi Kake av e30'n med bra detaljer:) Måtte jo så klart kutte til at jeg fikk åpner panseret før jeg spiste den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Gratulerer med overstått:) Genial kake:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Da fikk jeg bilen tilbake på verkstede på fredag Begynte med og fylle opp kanaler, hjulbuer og jekk fester osv med rå linolje så det holdt neste steg blir tynn tectyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Meget bra prosjekt du holder på med.E28 er en utrolig fin bil. Alltid innspirerende og se folk som sveiser og det blir fint igjen Linolje ,det tror jeg er et bra valg.Jeg har brukt det mye på mine biler og har inntrykk at det holder,(Tynt og fint sånn at det trekker inn overalt).Men bare et tips:for guds skyld ikke bruk det inni dører og for mye i bagasjerom...da lukten er uutholdelig.Jeg fylte opp alle krinkelkroker både i dører ,gulv og bagasjerom med linolje fra Biltema på en Opel jeg hadde,For å si det sånn,så var det ingen som ville sitte på på en lang stund etterpå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå