Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 SV har kvalitetsproduker ja, så absolutt. Selv bruker jeg stort sett Chemical Guys sine bilpleie produkter, men har litt div andre produker til forskjellige ting også - som f.eks SV sitt skinnpleie sett Blitt skikkelig bitt av basillen på bilpleie biten, og svidd av alt for mye penger på div nettbutikker. Kunne strengt tatt åpnet eget bilpleie firma med alle produktene jeg har nå Er vell ikke de dummeste bilpleie produktene det heller Det er bedre å ha for mye enn for lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Kjekt å se igjen en gammel kjenning. Hadde tvillingbilen når Frode D hadde denne. Sjekk gjerne min tråd i signaturen for inspirasjon. Denne fargen er forholdsvis sjelden å finne nå. og til slutt... Synes videoen du har lagt til i førsteposten var direkte usmakelig. video av banekjøring er vel å foretrekke for å se bilens kjøreegenskaper og motorens lydbilde. Drifting på parkeringsplass er også mye brukt for dem som ikke har anledning til å kjøre på bane. Burning er bare ødeleggende for bilen og andre BMW entusiasters syn på deg som eier og sjåfør. Lykke til som BMW eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 og til slutt... Synes videoen du har lagt til i førsteposten var direkte usmakelig. video av banekjøring er vel å foretrekke for å se bilens kjøreegenskaper og motorens lydbilde. Drifting på parkeringsplass er også mye brukt for dem som ikke har anledning til å kjøre på bane. Burning er bare ødeleggende for bilen og andre BMW entusiasters syn på deg som eier og sjåfør. +1 Men flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Kjekt å se igjen en gammel kjenning. Hadde tvillingbilen når Frode D hadde denne. Sjekk gjerne min tråd i signaturen for inspirasjon. Denne fargen er forholdsvis sjelden å finne nå. og til slutt... Synes videoen du har lagt til i førsteposten var direkte usmakelig. video av banekjøring er vel å foretrekke for å se bilens kjøreegenskaper og motorens lydbilde. Drifting på parkeringsplass er også mye brukt for dem som ikke har anledning til å kjøre på bane. Burning er bare ødeleggende for bilen og andre BMW entusiasters syn på deg som eier og sjåfør. Lykke til som BMW eier... Ja, har sett gjennom tråden din et par ganger Skjønner godt hva dere mener med video'en, men dette var et engangstilfelle. Er ikke en gutt som " hærjer" Skulle bytte dekk dagen etter, og vi satt en gjeng på "esson" såda ble det til at vi tok en liten runde. Menmen, gjort er gjort... Takk for det, skal ta vare på denne bilen så det er bare å slappe av gutter Den skal snart på full overhalling av golv og kanaler nå før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 ^^ Bra å høre. Håper du er flink til å legge ut bilder av modifikasjonene/forbedringene som du gjør underveis. Det som du har gjort med setene var veldig interessant lesning, så dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Er vell ikke de dummeste bilpleie produktene det heller Det er bedre å ha for mye enn for lite? Jeg er iallefall veldig fornøyd med deres produkter, og kan anbefale dem. Enkle å bruke, gir veldig bra resultat og du får mye for pengene. Alltid greit å ha litt for mye, så man ikke risikerer å gå tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 ^^ Bra å høre. Håper du er flink til å legge ut bilder av modifikasjonene/forbedringene som du gjør underveis. Det som du har gjort med setene var veldig interessant lesning, så dette kan bli bra Skal prøve å få tatt bilder av alle forbedringene Alle liker jo bilder, da blir det mer interessant Har ikke gjort noe med setene enda, men skal få gjort noe i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg er iallefall veldig fornøyd med deres produkter, og kan anbefale dem.Enkle å bruke, gir veldig bra resultat og du får mye for pengene. Alltid greit å ha litt for mye, så man ikke risikerer å gå tom Høres ikke dumt ut Å gå tomt for noe er alltid like kjedelig, det er da man trenger det mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Jeg har også god erfaring med Swissvax Leather care kit, Det varer lenge også Ang. videoen så bør du ikke holde den på sperra når du skal burne. Det er ikke motoren glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg har også god erfaring med Swissvax Leather care kit, Det varer lenge også Ang. videoen så bør du ikke holde den på sperra når du skal burne. Det er ikke motoren glad i Okei, brukte du det på 328'n? Det har jeg forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Har idag vært på BMW Kongsvinger og kjøpt oljefilter, så nå blir det oljeskift snart Fikk også denne lille saken i posten idag! Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her.. Jeg fikk meg en arbeidsbil en arbeidsbil i slutten av November Det er en 2003 modell Renault kangoo 1,9d Derfor kan BMW'n stå inne og kose seg i varmen! Der har den stått siden November og der kommer den til å stå helt til den skal lakkeres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Vurderer å kjøpe nytt ratt, siden det jeg har begynner å bli slitt Koster 295 USD uten airbag, og da bør da det være verdt det! Skal også ut og prøve å bestille time til lakkering imorgen Håper på å få time i nærmeste fremtid ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Pen bil du har Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnes94 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Pen bil du har Følger med Takk for det! Setter pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå